Ga naar inhoud


[Nokia] Firmware updaten nokia 9302s


Gast

Aanbevolen berichten

Ik wil mijn nokia 9302s updaten met de nieuwe firmware van duckstad. Ik gebruik gewoon de loader van de str8000 en als ik dan op start druk dan geeft hij de melding dat de printer niet gereed is. Heeft iemand hier een antwoord op.<P><BR>B.V.D

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb het in de bios veranderd en het helpt niet, ik krijg nog steeds die foutmelding.<BR>Zoals Geheim al zei zou het best aan die kabel kunnen liggen, ik ga morgen direct een nieuwe halen om te kijken of het daar aan ligt.<P>Bedankt voor jullie reply

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu ook een 2 andere kabels (soorten) geprobeerd en het lukt nog steeds niet, ik ben ook al aan het combineren geweest met ecc/epp en normal en de bios.<BR>Je moet toch gewoon een nieuwe(standaard)/algemeen/alleentekst printer installeren en staat ook aangevinkt.<BR>zijn er nog meer dingen die fout kunnen zijn?<BR>B.V.D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is de enigste printer die er staat en ik heb mijn paralelle poort getest door eens te printen en dat doet hij perfect, dus het is erg raar dat hij die melding geeft, het enigste wat je kunt instellen op je receiver is dat je hem op cha moet zetten en dat is ook goed dus ik denk dat het iets in mijn computer is. Maar wat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...