Ga naar inhoud


[Nokia] Uli delivers (again)


Gast

Aanbevolen berichten

De nieuwe dvb2000 soft (2.0 beta) is uit!!! Ziet er gewoonweg fantastisch uit (behalve misschien de volume-knop, die echter eenvoudig te veranderen is). En het geheel is (in tegenstelling tot eerder berichten) niet enkel FTA! Absolute must...<P>-Stephan

Link naar reactie
Delen op andere sites


echt geweldig, teletekst ondertiteling werkt soms smile.gif" border="0 en EPG info op alle nederandse zenders. Wel nog wat minder stabiel wink.gif" border="0<P> curr.jpg <P> next.jpg<p>[ 05-08-2001: Message edited by: Bart ]

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yepp.. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Vanmiddag gedownload, net enkele uren aan het spelen geweest op m'n 9500, nu ga ik 'm op m'n (net aangeschafte) 9600 uitproberen.<P>Ziet er zeer gelikt uit! <P>Groeten, CK. cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net vers erin gezet, en effu 30 min aan het spelen geweest, echt kikku, ziet er weer helemaal uit van deze tijd<BR>Appluas voor Ulli !!!<BR>Is er al bekend of deze beta geen ruzie maakt met omgebouwde CAM's ? dus loopt dat op seca ook ?<P><BR>Stay satted

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, de nieuwe versie heeft geen enkele moeite met een omgebouwde CAM !!<BR> tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0<BR>De "Now-Next" kun je verzetten met: {guide}, {8}, {5}, {4} ! cool.gif" border="0<p>[ 06-08-2001: Message edited by: MediaMaster ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij lijkt inderdaad ietjse trager.<BR>Maar voor de rest kan ik alleen zeggen<P>ULI RULEZ AGAIN!<P>Wat een onzettende grafische verbetering.<BR>Het begin plaatje vind mijn kleine van 2 wel leuk....<BR>...DIPSY...TINKY WINKY...LALA..PO....<BR>ja...ja.... laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat ik nou niet snap. Dat jullie "dat" steeds krijgen als je het volume up en down doet. Ik heb het nog nooit gezien. Wel vreemd. Ik heb toch echt wel de beta2 versie. Daar ben ik heel zeker van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...