Gast Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 Guide -> 8 -> 5 -> 9 -> op "norm" <BR>en het geluid is ook weer normaal<P>
Gast Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by maxima:<BR><STRONG>Guide -> 8 -> 5 -> 9 -> op "norm" <BR>en het geluid is ook weer normaal<P>Maar geen Dolby niet meer !!!<P> </STRONG><HR></BLOCKQUOTE>
Gast Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 Favo's kun je toevoegen met de + in de Zenderlijst.
Gast Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 Het teletekst is ook wel geinig zo.<BR>Enne als je guidi ,i doet dan krijg je channel info. Wist ik helemaal niet. De beta2 versie is wel wat langzaam. Eerst krijg ik beeld en 1,5 sec later pas geluid. Af en toe hikt ie ook een beetje. Ik ga toch maar waar de sandra versie er in fietsen!
Gast Geplaatst: 7 augustus 2001 Geplaatst: 7 augustus 2001 Zit in deze versie 2 een blokker ?<BR>Of valt Premiere elke 10 minuten weer uit zoals in de laatste dvb-versies ?
Gast Geplaatst: 8 augustus 2001 Geplaatst: 8 augustus 2001 Neen, géén blokker.<BR>Heb hier geen problemen met uitval (gebruik 'n goldcard).<P>vr.gr. charel.
Aanbevolen berichten