Ga naar inhoud

[Nokia 9500] mm9500 serieël

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand wat de reden kan zijn dat plotseling mijn mm9500 niet meer op mijn com-poort reageert ? in dvbedit 5.x en setedit niet. In Transbox doet ie het wel, althans berichten op het display (dus kabel is goed)<BR>Alle com-poort instellingen heb ik al nagelopen. <BR>Het was ook altijd goed met dvbedit maar nadat ik de Sandra versie erin gezet heb is het mis.<BR>Ik heb de snelheid in de mm ook al aangepast. guide -> 9 -> A ->6<BR>vaag ? SDM ? frown.gif" border="0 hellup

Geplaatst:

ja, in het prog (dvbedit), in win2k (com-poort instellingen) en in de mediamaster. Ik heb zo'n beetje elke snelheid geprobeerd. De machine staat nu bij m-sat voor ombouw van de cam. Ze gaan meteen die storing eruit halen als het mogelijk is. Ik denk dat de SMD-chip naar de eeuwige jachtvelden is. smile.gif" border="0

Geplaatst:

Laat je wel even weten wat het was, Dat geeft hier weer een oplossing voor een probleem, wat in het vevolg bekend zal zijn ?<P><BR>stay satted

• 1 maand later...
Geplaatst:

beter laat dan nooit zeg ik altijd :<BR>Ik heb de hele zooi opgestuurd naar M-*** in Ax**. Na 6 weken kreeg ik hem terug smile.gif" border="0 Ze hadden hem naar Nokia opgestuurd en daar concludeerden ze dat het hele serieële gedeelte vervangen moest worden voor fl. 275,-. Dit heb ik dus niet gedaan. Het grappige is dat ik voor m'n pa een mm9500 heb gescoort en die stiekum heb omgeruilt, verrek m'n ser. verbinding doet het weer , hahaha ... <BR>Ik heb een scsi controller hiero, dus als ie nieuwe settings of firmware nodig heeft dan kan dat alsnog (zo ben ik dan ook weer...)<BR>Dus om nou te zeggen dat ik een oplossing voor jullie heb, nee dus ... helaas ..stuk...

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.