Ga naar inhoud


[Nokia 9500] mm9500 serieël


Gast

Aanbevolen berichten

Weet iemand wat de reden kan zijn dat plotseling mijn mm9500 niet meer op mijn com-poort reageert ? in dvbedit 5.x en setedit niet. In Transbox doet ie het wel, althans berichten op het display (dus kabel is goed)<BR>Alle com-poort instellingen heb ik al nagelopen. <BR>Het was ook altijd goed met dvbedit maar nadat ik de Sandra versie erin gezet heb is het mis.<BR>Ik heb de snelheid in de mm ook al aangepast. guide -> 9 -> A ->6<BR>vaag ? SDM ? frown.gif" border="0 hellup

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja, in het prog (dvbedit), in win2k (com-poort instellingen) en in de mediamaster. Ik heb zo'n beetje elke snelheid geprobeerd. De machine staat nu bij m-sat voor ombouw van de cam. Ze gaan meteen die storing eruit halen als het mogelijk is. Ik denk dat de SMD-chip naar de eeuwige jachtvelden is. smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

beter laat dan nooit zeg ik altijd :<BR>Ik heb de hele zooi opgestuurd naar M-*** in Ax**. Na 6 weken kreeg ik hem terug smile.gif" border="0 Ze hadden hem naar Nokia opgestuurd en daar concludeerden ze dat het hele serieële gedeelte vervangen moest worden voor fl. 275,-. Dit heb ik dus niet gedaan. Het grappige is dat ik voor m'n pa een mm9500 heb gescoort en die stiekum heb omgeruilt, verrek m'n ser. verbinding doet het weer , hahaha ... <BR>Ik heb een scsi controller hiero, dus als ie nieuwe settings of firmware nodig heeft dan kan dat alsnog (zo ben ik dan ook weer...)<BR>Dus om nou te zeggen dat ik een oplossing voor jullie heb, nee dus ... helaas ..stuk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...