Ga naar inhoud

[Nokia] DVB2000 (Beta V40) Is uit !!!!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

DVB2000 Beta versie 4.0 Van uli is uit!!<P>Groetjes<P>Nokia Maniak<P><BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Waar kan men deze software downloaden?<BR>Bij Dr. Hans krijg ik bij het uitpakken steeds een foutmelding.<P>WaferJo. laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb hem gisteren geprobeerd.<BR>Als ik de ontvanger opstart, krijg ik beeld, maar zodra ik op een toets druk (m.u.v. de menu-teots), reboot de ontvanger.<P>Ook beta 3 heeft dit probleem in mijn Nokia 9600S.<P>Heeft nog iemand dit probleem?

Geplaatst:

@Satlook,<BR>Bedankt voor je reaktie, dan ga ik deze zip file eens proberen.<P>WaferJo. laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb Beta 3 in mijn beide 9600's gehad en nu Beta 4 en alles werkt gewoon naar behoren (okay soms een beetje traag). <BR>Ik heb als uploader de SerialDownloader van Nokia zelf gebruikt en voor die met een SCSI interface DVBedit 5.0 Beta 9 (Build 61) gebruikt. Alles zonder problemen met bovengenoemde software.<P>Groeten,<BR>Satblaster.

Geplaatst:

Bij mij werkt de Beta3 versie perfect. Ik heb deze erin gezet met NSE8.0 Obi Wan.<BR>Alleen dat lulletje met de volume knoppen vind ik een beetje lullig.<P>Scooby Doei

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.