Gast Geplaatst: 8 augustus 2001 Geplaatst: 8 augustus 2001 Is op de Nokia 9500 Irdeto & MediaGuard echt mogelijk of is het een ver van mijn bed show?
Gast Geplaatst: 8 augustus 2001 Geplaatst: 8 augustus 2001 Helaas,<P>MediaGuard is niet mogelijk. (Dat geweldige Lunapark spelletje) op de MM9500 !!
Gast Geplaatst: 8 augustus 2001 Geplaatst: 8 augustus 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Helaas,<BR>MediaGuard is niet mogelijk. (Dat geweldige Lunapark spelletje) op de MM9500 !! <BR> <HR></BLOCKQUOTE><P>Huhh???<BR>Ruud: scroll es naar boven, zet "Show topics from last xx days" eens op laten we zeggen 30 en zie, er gaat een wereld open.<P>Mediamaster: Mediaguard is de officiele naam voor het codeersysteem wat in de volksmond "seca" genoemd word. Seca is de instantie die de licentie van bijv. het codeersysteem "Mediaguard" in handen heeft.
Gast Geplaatst: 11 augustus 2001 Geplaatst: 11 augustus 2001 en Seca kan tegenwoordig wel gedecodeerd worden op de MM9500 mits een gepatchte CAM. Helaas kan je enkel via Walbanger (en hbemu ?), nog niet via een GW kaartje.
Gast Geplaatst: 11 augustus 2001 Geplaatst: 11 augustus 2001 Ja hoor loopt prima op een goldkaart,wel even het goede file zoeken,maar het werkt echt.
Gast Geplaatst: 20 augustus 2001 Geplaatst: 20 augustus 2001 Ik heb een goldcard! Dat houdt dus in dat ik hem alleen maar om hoeft te programmeren! Waar kan ik de juiste software downloaden voor mijn CAM??
Gast Geplaatst: 20 augustus 2001 Geplaatst: 20 augustus 2001 @ relgers:<BR>Heb heel hard gezocht maar geen gw files gevonden voor de gepatchte CAM.<BR>Kan jij mij helpen aan die files (of iemand anders hier ?)<BR>Heb ondertussen wel een FUNKaartje besteld !<BR>Tx, kireck kirech2000@yahoo.com
Aanbevolen berichten