guykers Geplaatst: 27 juli 2004 Geplaatst: 27 juli 2004 terugkomend op je eerste vraagstelling in dit topic Citaat: X Het huidige bestand mist een TCS en een TPT blok. Bent je zeker dat je dit bestand wilt gebruiken? De tcs en tpt zijn de blokken waar de kanalen staan. Dit betekend dat je een orginele FW zonder kanalenlijst wilt proggen. kan dus geen kwaad, moet je alleen de reciever na afloop van het proggen een zoektocht laten maken. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 Citaat: Ga morgen aan de slag er mee en zal jullie de afloop vertellen. ... en??
Gast Geplaatst: 10 augustus 2004 Geplaatst: 10 augustus 2004 Hoi Allemaal, Sorry voor mijn late reactie maar ik ben er even tussen uit geweest dus kon helaas niet eerder antwoorden. Alles draaid weer maar waar het nu aan lag , zelf heb ik geen idee maar ik heb het volgende gedaan. Bij een buurman met volledige canal abbo aangesloten, deed het eerst niet daarna een beeld met groene waas. Na wat heen en weer gedruk in het menu en aan en uit zetten , kreeg ik uiteindelijk beeld. Daarna op mijn schotel aangesloten zelfde probleem, met zijn kaart wel beeld , met de mijne niet. Kaart schoongemaakt (?) allekabels los gehaald en de connectors weer opnieuw bevestigd en ja hoor alles liep weer als een trein. Kan zijn dat ik door het gebruik van de andere kaart en aan en uitzetten , misschien het een en ander opnieuw heb opgeslagen maar het preciese antwoord weet ik dus niet. Bedankt voor jullie adviezen en reacties. Gr. Han W
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen