Ga naar inhoud


[Nokia] Ik krijg het niet voorelkaar met een gemodificeerde camg


foppo

Aanbevolen berichten

Naast m'n orginele 2.3 irdetocam heb ik nu een gemodificeerde 2.1 cam met Amon 2.0.<BR>Als ik de Cam er in stop krijg ik met m'n season en Voyager of Wallbanger moeizaam beeld op de irdeto kanalen. Als ik de orginele cam gebruik loopt het als een speer. Op seca en viacces doet het helemaal niks terwijl als ik de season in een strong8000 stop draait ook seca als een trein.<BR>Ik heb alle forums doorgelezen maar ik kom er niet uit.<BR>Ik heb alle mogelijke "start" instellingen gebruikt; de laptop startem et de kaart erin, met de kaart eruit en wat al niet meer. <BR>Ook het expirementeren met de baudrate haalt niets uit.<BR>Wie weet raad?

3 X VU+ duo (1.5 TB HD & OpenPLi 2.0)

Dreambox7020/Maxtor 6Y080L0

Wavefrontier

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mischien moet je Upgraden van AMON 2.0 naar AMON 2.2 of 2.3 .<BR>Ik heb Amon 2.2 icm WB 3.56, loopt als een trein !<BR>Wel bij Irdeto op connect drukken, niet bij SECA of Viaccess.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat klopt met die "speciale Zenderlijst" is de PMC & Scrambling PID aangepast.<BR>Hierdoor geven oa. Disc. NL & CineCinema NL. beeld.<BR>Of die koeling noodzakelijk is vraag ik me af, ik heb zelfs het idee dat de CAM minder warm wordt dan met de orginele BIN-File.<BR>Ik heb wel een Mindport SAS004 processor in de CAM zitten. Die schijnt minder warm te worden dan de SAS001 002 & 003 Processor icm AMONS BIN-File.<BR>Ik heb er dan ook geen ventilator inzitten !<BR> <BR> smile.gif" border="0laugh.gif" border="0cool.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...