Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nu een originele Nova Hellas kaart, irdeto 2 versie 4, in het onderste slot van de dreambox met de laatste ronaldd img. Zowel met newcamd-cs en gbox heb ik beeld. Echter na ongeveer 30 min. bevriest het beeld. Zappen gaat wel, maar geen beeld op de nova kanalen. Alleen rebooten helpt dan nog en ik heb weer beeld voor 30 min. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem ?

System Administrator (niet van deze site)

Geplaatst:

Ik heb hezelfde met SECA kaart.

De timing van de nieuwe kernel 2.6.x is zo $%^$^ up, met als gevolg dat de interne card reader niet meer goed werk (en NFS daarom waarschijnlijk vreemd doet).

Als je de cardserver (of cs_srv) eerst killed, en opstart via telnet sessie, zul je zien, dat ie lees problemen heeft.

Enige oplossing emu107-3 ... (zolang je maar kernel 2.4.20 draait)

Ik hoop dat die Dreambox ontwikkelaars wat beter gaan testen met die drivers, of gewoon de source code vrijgeven (van head.o) zodat we het zelf kunnen oplossen.

Je zou er bijna moedeloos van worden ...

Geplaatst:

Aaaaah. Snellere kernel. vandaar dat ook pacman veel te snel draait. Ik ga vanavond dus ook de oudere versie van ronaldd uitproberen. daarna laat ik het resultaat horen !

Geplaatst:

Heb de vorige versie van ronaldd erin gedaan met 1.07 basis.

Het werkte 3 uur goed, maar toch weer een freeze op nova. Ik heb de kaart in de humax moeten doen om hem weer werkend te krijgen. Het lijkt erop dat er toch nog een fout zit in het update protocol. kan nu helaas niet verder testen want ik had de kaart geleend.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen