Ga naar inhoud


[Nokia] met dvbedit settings invoeren


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb een nokia 9500 en kan hierin geen settings invoeren (heb dit alwel vaker gedaan op een andere 9500 en dan zonder problemen de settings ingespeeld) wie kan mij vertellen wat ik moet doen, misschien een instelling o.i.d..<BR>alvast bedankt confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dvb Setting probleem op nokia 9500.<BR>1)com poort testen of van poort wisselen.<BR>2) 0 modem cabel gebruiken!! op com1 of com2<BR>3)testen met +- 980 kan inladen<BR>4)Dvb setting via serieel poort!!<P>Goed luuk....<P>Groetjes<P> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wesley,<BR>met vakantie geweest,je e-mail ontvangen, ook<BR>ik krijg het niet voor elkaar om met DVBEdit versie 5.0 Beta 9 (build 61)<BR>mijn settings in de Nokia 9500 te laden, ondanks dat ik alle instellingen gecontroleerd heb, die Satbandit heeft beschreven.<BR>Een oudere versie van DVB zou wel goed inladen, maar dat is ook een fabeltje, bij mij tenminste lukte het niet met de DVB1800 software.<BR>De Nokia reageert normaal, alleen veranderd er geen enkele veranderde setting.<BR>Wij wachten maar af, wie weet leest iemand dit, die het probleem op kan lossen.!!<BR>groetjes<BR>Pierre

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit probleem heb ik ook gehad en heb ik nog wel eens de nokia reseten wil nog wel eens helpen of in het menu alle kanalen er uit gooien houd je geloof ik alleen een paar duitse over.quide 9. 8. a. en er een andere dvb versie inzetten wil ook nog wel eens helpen <BR>daarna kun je de bvb versie er weer in zetten die je er in wilt hebben en even bij de seriele poort kijken in het menu of de compoort op 38400 baud staat.<BR>datlukt bij mijn altijd.<BR>gr gert

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Nokia reageert normaal, alleen veranderd er geen enkele veranderde setting.<BR>Wij wachten maar af, wie weet leest iemand dit, die het probleem op kan lossen.!! <P>pierre27,je moet je nokia van de standby afzetten(dus gewoon opstarten daarna met dvbedit de settings inspelen(werkt bij mij bij versie 1.80.0 wel goed) <P>mijn andere probleem hoop ik nog op te lossen,toch bedankt voor de reacties.<BR>mvg<BR>wesley wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Wesley probeert met de dvbEdit te lezen<BR>van de ontvanger naar de pc!!kunt je de setting lezen dan is de com in order, anders<BR>een ouder versie van setEdit v300 ? laugh.gif" border="0<P>Groetjes<P> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, Kijk eens eventjes of de BAUDRATE van de MEDIAMASTER IDENTIEK IS AAN de instellingen van uw programmatje ! Meestal helpt dit<P>menu 9 MARK(A) 6 Deze moet identiek zij aan de snelheid ingesteld in jouw software

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...