Ga naar inhoud


[Nokia] beta 4 langzaam


Gast

Aanbevolen berichten


De DVB2000(beta v4.0)werkt langzaamer dat klopt.Om sneller tezappen door de lijst,<BR>gebruikt ik en programmerbaar(af philips)met<BR>learn funktie,en dit werkt veel sneller.<BR>PS De IR pulsen zijn sterker !!!en dus werkt het sneller.<BR>Groetje<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<p>[ 12-08-2001: Message edited by: satbandit junior ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet de hitory op de dominance site goed lezen, dan zul je zien dat hij wel snel zapt, maar om dat de letters kleiner zijn, lijk deze trager,BETA 5 IS OOK UIT(reboot proleem).<BR>greetz SJAAK

Link naar reactie
Delen op andere sites

vergat nog even te melden dat het met een prg.bare afstbed. sneller zou werken is<BR>onzin, je kan de zap snelheid instellen in het menu,en heeft niets te maken met infra rood pulsen, want als je de AB voor het oog houd heb je het zelfde resultaat laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal heb hem er ook in zitten ,ik vind de vormgeving prachtig alleen door de lijst zappen (scrollen)gaat super langzaam of kan ik dit in het menu sneller maken?is dit bij jullie ook zo?groetjes nok

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...