Ga naar inhoud


[Nokia] Bootblokker in DVB2000


Gast

Aanbevolen berichten

Is er ook een nieuwe release van de DVB2000 software incl. bootblokker of moet ik dan de oude software blijven gebruiken?<BR>Is dit probleem ook op een andere manier anders op te lossen?<P>Groetjes TERRASAT cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat is een "BootBlokker" ?<P>Of bedoel je de Softwareblokker? ( SCT ON/OFF)<P>Die zit er helaas niet meer in . Je kunt dan eventueel een HardwareBlocker gebruiken.<P>Of je Neemt de DVB2000 Sandra Patch (1.82.0 S)<P>Als je "goud" kijkt dan heb je niet perse een blokker nodig...<P>Regards... laugh.gif" border="0blush.gif" border="0laugh.gif" border="0<p>[ 13-08-2001: Message edited by: MediaMaster ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by MediaMaster:<BR><STRONG>Wat is een "BootBlokker" ?<P>Of bedoel je de Softwareblokker? ( SCT ON/OFF)<P>Die zit er helaas niet meer in . Je kunt dan eventueel een HardwareBlocker gebruiken.<P>Of je Neemt de DVB2000 Sandra Patch (1.82.0 S)<P>Als je "goud" kijkt dan heb je niet perse een blokker nodig...<P>Regards... laugh.gif" border="0blush.gif" border="0laugh.gif" border="0<P>[ 13-08-2001: Message edited by: MediaMaster ]</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Oh Okay ..:-) Bedankt weet jij zo waar ik die versie anders kan weghalen?<BR>En ik kijk "goud" Ja...moet je daarvoor <BR>nog wat veranderen dan dat het optimaal gaat <BR>werken? of gewoon om de maand nieuwe codes<BR>proggen als ze eruit vliegen?<P>Nogmaals bedankt voor<BR>de info<P>Greetz TERRASAT<P><BR> laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

DVB 2000 is bij www. <BR>dominance.net/overflow te downloaden.<BR>een unofficial versie is bij dr. Hans wel te vinden.<BR>Wat dat goud betreft, dat is een kwestie van proberen. Als het kaartje niet meer werkt zijn er altijd wel nieuwe hexjes te vinden.<P>Succes... tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...