Moderator Matchless Geplaatst: 3 augustus 2004 Moderator Geplaatst: 3 augustus 2004 die epoxy is idd 2 componenten zooi.volgens mij vreet het geen koper aan.het wordt ook wel vaker in de aquarium gebruikt voor de achterwanden en daar mag niks giftigs inzitten of oplossen.vinden de visjes niet leuk.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 4 augustus 2004 Geplaatst: 4 augustus 2004 In de vernis zit terpetine als oplosmiddel. Slecht idee omdat ik bang ben dat die terpetine meer dinge oplost dan dat je lief is. Het wordt de twee compeneten kit of de vloeibareplastic in spuitbus.
Gast Geplaatst: 4 augustus 2004 Geplaatst: 4 augustus 2004 Ik heb uitendelijk troch die plastic spray gekocht. Plastik 70 Het is een soort lak die erg dun is. Ik hoop dat die genoeg zal door dringen tot de kren. De verkoper van ######(erg goede zaak) heeft er zelf ook goeder ervaringen mee. Ik laat het nog wel horen of het hier meer opgelost is. [color:"red"] volgende keer geen namen van winkels graag.. [/color]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen