Ga naar inhoud


[Nokia] Nokia 9902 S HDD


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan als tweede ontvanger een nokia 9902 te kopen. Zoals de meeste wel weten heeft deze een 40 gig HD erin liggen.<P>Is er iemand die al enige ervaring met het ding heeft of er verhalen over gehoord heeft? Ik kan op het net er niets over vinden.<P>Kind Regardes Sebastian,-

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik ben in het bezit van die 9902s HDD het is een super apparaat alleen ik heb hem draaibaar gemaakt met een stab motor met diseq 1.2 alleen dat draait niet vlekkeloos iedere keer na een bepaalde tijd kan ik hem niet meer besturen wie kan mij met dit probleem misschien helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ongeveer twee weken gespeeld met de MM-9902 in Astra/Hotbird dual-opstelling!<BR>Absoluut een top apparaat naar mijn mening, maar de huidige software versie laat nog het enige te wensen over, zal ik maar zeggen. rolleyes.gif" border="0 <BR>Een nieuwe software release staat echter gepland voor 'loop Augustus' waarmee de nodige bugs verholpen zullen zijn.....<P>Groeten, CK cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>een klein gebruikers rapportje dan maar:<P>Het apparaat is inderdaad supertof. Omdat de ondersteuning voor aansluiten aan de computer goed is, is het samenstellen van een (favorieten) lijst kinderspel. <P>Opnemen is gelijk aan dat van een video. Kanaalnummer, datum en tijd invoeren en het wordt opgenomen. Er kan voor ruim 15 uur, paar omdat je films opneemt omdat je ze later wilt kijken, kan dit in de praktijk wat aan de krappe kant komen. Zeker als je er nog een paar wilt bewaren; maar je kunt ze altijd nog op video zetten natuurlijk. <P>Wat wel jammer is, is de epg. Die laat niet meer zien dan het huidige en volgende programma per zender. Wel een gemis voor een ontvanger die dit toch aan zou moeten kunnen, zeker voor deze centen. Nog mooier zou catergorisch opnemen zijn, maar ja.. smile.gif" border="0<P>En wat me gelijk al opviel, de menu sturing is ronduit traag te noemen. Booten ligt rond de minuut, switchen van kanaal rond de halve tot hele seconde en de menu's zijn al helemaal traag, zeker als je snel een paar programma's wilt opnemen is dit hinderlijk.<P>De harde schijf is een 40 Gb Fjuitshu(?) HD, een 5400 rpm ide disk. Aangezien ik het apparaat pas een week in huis heb, ga ik 'm nog niet aan mijn linux doos hangen, maar ben toch zeer benieuwd wat die van de partitie denkt. U hoort over deze nog. Dat houdt dan ook gelijk in dat er dan een evt grotere disk door mijzelf erin gehangen kan worden. 80 giggers zijn er nl. al.<P>Als je echter nog een half jaar uit kunt zingen, wacht dan op de <A HREF="http://www.nokia.com/multimedia/mediaterminal.html" TARGET=_blank>Nokia Media Terminal</A>. Deze kan alles wat de 9902 kan, alleen beschikt deze over ons zo gelieve linux-os(!), met alle voordelen van dien. Ik denk dat de Sint dit jaar bij ons op inruiljacht gaat als dit beest uitkomt smile.gif" border="0<P>Let wel, het is een zeer leuke aanwinst deze bak; Als met name de menu traagheid opgelost is met een update, is dit mijn beste koop tot nu toe, maar kritisch ben ik altijd met dit soort dingen. Wat ook wel mag voor de centjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...