Ga naar inhoud


[Nokia] cam ombouw probleem ?


satbikkel

Aanbevolen berichten

wie kan me vertellen welke cam soft ik nodig heb? ik heb een cam module maar zit geen deksel meer op waar de versie op staat, wel kan ik aflezen wat voor type proc. ik heb dit is een sas003 <P>ik krijg dit ding maar niet werkend welke soft ik ook in de eprom pomp, hij wil aleen met de org. ird. kaart beeld geven niet met een ird-seca gold-krt. die in de hummie het goed doet. uit de vorige form las ik dat het ook met een gold. moest lukken.<P>iemand een idee, <BR>al vast bedankt.<P>gr.<BR>Satbikkel

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor de Nokia 9500 AllCam V2.1 V2.2 of v2.3 met prosessor sas003,moet in de eprom 27c512 plcc32 OTP, de Amon V2.1 of V2.2 soft inladen.<BR>Werkt met Goldwafer c+nl geen pw!!! u moet een piccard2 gebruiken met ds9 project,of en <BR>Funcard1 3in1 met speciale dvb setting voor <BR>de ontvanger Nokia-9500.<P>Groetjes<P><BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0shocked.gif" border="0<p>[ 17-08-2001: Message edited by: satbandit junior ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amon 2.2 binfile moet in de CAM. se_on 9500.hex op de goldkaart.<P>Ik ben niet zo technisch, in eerder topics las ik dat de cam ook geprogrammeerd kan worden via de PCMCIA van de notebook. Daarnaast lees ik dat je een eeprom moet programmeren met de Amon. Ik heb wel een notebook en MM9500S met de originele CI Cam.<BR>Kan iemand me vertellen of ik inderdaad de CI Cam via de notebook kan proggen met AMON?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een CI-CAM past niet in de MM9500.<P>Een "Ouderwetse" CAM (zoals in de MM9500) past niet in een NoteBook.<P>Ik denk dat U het beste de CAM kunt opsturen naar een SAT-Dealer. Tenzij U goed met de soldeerbout overweg kunt.<p>[ 15-08-2001: Message edited by: MediaMaster ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

en toen was er beeld, het lag dus aan de goede hex file voor de gold.<P>wat me opviel dat het schakelen wel traag is, is dit probleem met de piccard2 verholpen?<P>hoe kom ik aan die speciale setting list? is die ergens vrij te downloaden? of moeten we zelf creatief worden.<P>gr.<BR>Satbikkel

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

is niet helemaal waar,met een nokia kan je heel erg veel.<BR>je moet alleen wat kunnen solderen en een experimteer-geest hebben.<BR>ik ga binnenkort ook een hummie halen,maar de nokia gaat in geen geval de deur uit.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mijn probleem, solderen is niet mijn sterkste kant, wel programmeren, dus daarom dacht ik zo om eerst een Hummie te kopen zodat daarna echt kan expirementeren. krijg ik nl geen ruzie met mijn vrouw nu Big Brother weer op beeld komt, mocht het mislukken. <P>Vlaagje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...