Ga naar inhoud


[Nokia] cam ombouw probleem ?


satbikkel

Aanbevolen berichten

  • Moderator

nou, de cam kan je opsturen voor ombouw.<BR>en als je iemand vind die er een optische uitgang aan braait(is echt niet moeilijk,zijn maar 5 onderdelen) en je wilt er niet verder aan "klooien" dan kom je al erg ver.<BR>als je al een nokia heb dan is dit ombouwen een stuk goedkoper dan een hummie kopen.<BR>het voordeel van de hummie is dat je er andere cam's in kan zetten en dat hij waarschijnlijker wat sneller is..(ik heb het wel over de 9500, want daar heb ik alleen ervaring in)

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Nokia 9500 is de beste digital ontvanger<BR>van het jaar 2001.Je kunt er langs alle kante mee weg.<BR>Een eprom in de cam en dit word 3in1 voor<BR>22.-Gulden (voor de eprom 27c512 plcc32 OTP) <BR>dit word een nieuwe ontvanger voor weinig geld!!!!!!!!<P>Groetjes<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<p>[ 17-08-2001: Message edited by: satbandit junior ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Matchless en Satbandit,<P>Jullie info heeft me toch op andere gedachten gebracht. <P>Is er toevallig in het noorden een dergelijk adres voor voor het maken van zo'n uitgang?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...