Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil van MP3 bestanden een gewone CD branden. Met Nero gaat dat probleemloos.

Nu is het zo dat sommige nummers direct in elkaar overgaan. Nero plakt standaard 2 seconden pauze tussen de tracks. Dat kan je op 0 zetten maar dan krijg ik de melding dat mijn brander dat niet ondersteunt.

Wie heeft er een oplossing?

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Als je alle track met 0 seconden pauze invoer, en dan ga branden, komt de foutmelding dat de EERSTE track niet ondersteund wordt, m.a.w. er moet 2 seconden voor de eerste track zitten. Als je gewoon accoord geeft past nero dit zelf aan en de rest van de tracks worden dan met 0 seconden gebrandt. Zet ook bij het brand menu, DISC-AT-ONCE aan, werkt ook beter dan Track-At-Once.

Suc6

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Geplaatst:

Met 2 seconden voor de eerste track heb ik geen probleem. Ik heb een probleem met de tijd tussen track 1 en 2. Die heb ik in 0 seconden gewijzigd. De rest heb ik gewoon op 2 seconden laten staan. Nero gaat inderdaad door maar track 1 en 2 gaan niet netjes in elkaar over. Zou dat misschien aan de MP3's liggen. Die knippen eigenlijk het stuk in tweeen.

Verder heb ik disk-at-once gebruikt. Dat wordt door Nero aanbevolen voor audio CD's.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Met Nero is dit wel mogelijk.

Selecteer alle titels die in het audiovak hebt gesleept.

Bewerken -> Eigenschappen

Bij Pauze selecteer je in het pull-downmenu frames ipv seconden.

1 frame is 0.01 seconde. Ik zet het meestal op 10 frames, dit is 1/10 van een seconde en dus nauwelijks merkbaar.

Als je dan gaat branden krijg je de melding van 2 à 3 seconden voor het eerste liedje. Klik ok en het brandproces zal starten.

Voor het 1ste liedje is nu een pauze van 2 seconden, tussen de rest 0.10 seconde pauze.

Sucses

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

Je kan de mp3's ook eerst beter uitpakken naar WAVE met winamp-write to disk, als je de DFX plugin gebruikt (niet te hoog zetten) klinkt de cd veel beter, heb je iets meer ruimte en hoge tonen erin. Ik doe het al jaren zo, MP3's die ik direct met NERO brand ipv het eerst uit te pakken doen het niet goed in de wat goedkopere cd spelers.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Geplaatst:

sommige mp3 encoders plakken met encoden ook nog een leeg stukje voor de track

erg vervelend

dus het vloeiend in elkaar over lopen is niet zo vanzelfsprekend

je moet wel geduld hebben

Geplaatst:

Winamp kan die dus ook weghalen als je het omzet naar wave via diskwriter, "kill null samples at beginning" aanvinken.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen