Gast Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 heb progdvb met pinnacle kaart maar stilstaand beeld op op taq met emu 1.06 heeft er nog iemand problemen mee groeten 4max
Albert_H Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 Hallo 4max. Bij mij werkt progDVB en S2EMU1.06 goed. Op dit moment heb ik geen beeld op Taq 2, maar daarop zie ik ook geen activiteit in de monitor, en een update onder channel properties loopt ook niet, dus ik denk dat daar op dit moment niet uitgezonden wordt, evenals de Taq's boven de 10. Dat stilstaande beeld dat je hebt, is dat het beeld van het voorgaande kanaal, of is het echt een Taq kanaal. Bij mij werkte het niet met de softcam.key die ik geladen had, deze heb ik gisteravond eerst een update moeten geven. Kijk eens wat de info van S2EMU geeft, als daar de key geen foutmelding geeft, dan is het waarschijnlijk een ECM probleem. Ga dan naar het kanaal dat je wilt zien, kies met de rechtermuisknop "channel properties" en daar update. De ECM die nu in het rechter overzicht verschijnt moet ook achter ECM in de tabel linksonder staan, is dat niet zo, klik dan op de regel met de ecm in het overzicht en geef apply en dan ok. Dat zou het moeten werken. Probeer het eens succes. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Gast Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 hallo albert_h nu alles ok heb de softcam key vervangen door endere en alles loopt prima nu gr 4max
Gast Geplaatst: 31 juli 2004 Geplaatst: 31 juli 2004 Vraagje: Wat moet je dan met die softcam.key doen? Gewoon bij progdvb in doen?
Albert_H Geplaatst: 31 juli 2004 Geplaatst: 31 juli 2004 Vier. Ja, gewoon in de root van progDVB zetten, waar ook Yankse of S2EMU staat. Zorg wel dat je een actuele file hebt. Albert_H PS. Denk er om dat bij progDVB de softcam NIET in de plugin dir komt te staan, maar gewoon in de root. Bij de andere DVB programma's waar de softcam wel in de plugin dir moet, bij gebruik van S2EMU de softcam.key in WEL in de root zetten. Dit mag voor Yankse ook maar die kan hem ook in de plugin dir vinden. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen