Ga naar inhoud


[Nokia] Nokia 9902s bug? Wie helpt?


Gast ronnie

Aanbevolen berichten

Hoi,<P>Omdat ik de box pas een paar dagen heb, weet ik niet of ik tegen een bug aanloop, of dat de firmware het niet goed doet.<P>Het probleem treedt op tijdens de opname van 'Gone in 60 secs' op T. Ik heb nu al 3x geprobeert om dit op te nemen, maar telkens gaat het mis. Of ik de opname nu start vanuit een reminder of direct start, het blijft hetzelfde.<P>Het beeld loopt (zwaar) achter op het geluid en zowel beeld als geluid hapert. Het is net of de HD probeert het beeld te laten inhalen op het geluid, maar dit lukt de box uiteindelijk niet. <BR>Eindresultaat is dat de film niet om aan te zien is. Omdat deze film bij mij constant mis gaat, is dit wel een goede testcase. <P>Zou iemand met dezelfde box de eerste 15/20 min willen opnemen en vertellen of de opname wel of niet goed gaat. Dan weet ik nl. welke stappen ik moet ondernemen: inruilen voor een nieuwe of wachten een update van nokia. <P>Alvast hartelijk dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit schijnt gewoon een bug te zijn en als het goed is nokia er al mee bezig om het op te lossen.<P>controleer ook even je Pm lijst komt zo een berichtje.<p>[ 16-08-2001: Message edited by: registered12345 ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem wat jij schetst is bekend frown.gif" border="0<P>Lees even het forum bij onze collega's van de <A HREF="http://www.satnerds.com" TARGET=_blank>Satnerds</A>.<P>Zij hebben een speciale sectie in het forum voor HDD-ontvangers. (Hint voor <B>Toxic[Q]</B>) wink.gif" border="0 )<P>Als je contact op neemt met de poster van het topic over de 9902S dan kunnen jullie ervaringen uitwisselen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de snelle reacties!<P>Ik speur verder op de genoemde forums ipv de winkelier lastig te vallen.. Als ik wijzer ben, bel ik hun gelijk op zodat ze hiervan melding kunnen maken aan volgende kopers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...