Gast Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 beste satliefhebbers, binnenkort ontvlucht ik de winter weer en ga weer voor een tijdje naar Ghana. Het aanbod op de Ghanese zenders is echter zeer beperkt , met vrij oninteressante programma`s. Als ik daar een schoteltje ( of iets groter)zet ,welke satellieten zou ik dan kunnen ontvangen ? En wat is er daarop te zien. Velen hebben er een abonnement van Multichoice Africa maar dat is best wel duur. Wie weet hier meer van,alvast bedankt. Citaat: al prutsend leert men[color:"blue"] [/color]
Unetwork Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 Onder links staat het duidelijk zoals deze link Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 30 juli 2004 Geplaatst: 30 juli 2004 Unetwork , naar die site geweest en kan er nog niet aan uit. Ik weet het ,ben een absolute beginner maar licht het eens wat toe. Dank je wel voor het begrip met deze trage amateur
Unetwork Geplaatst: 31 juli 2004 Geplaatst: 31 juli 2004 Onder de linken kan je diverse site bekijken die een antwoord op je vraag kunnen geven. Op de link klik je op de beam en dan kan je zien of dit bepaalde station daar te ontvangen is d.m.v. een map die de footprint weergeeft. zoals deze Je vult in waar je woont en je kan gelijk zien of je deze sat kan ontvangen daar. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Bigfoot Geplaatst: 31 juli 2004 Geplaatst: 31 juli 2004 Het is vaak niet zo makkelijk om op Lyngsat uit te vinden wat je kan ontvangen in gebieden die meestal buiten de footprint liggen. Het beste koop je een zo groot mogelijke schotel en draai je hem lekker in de rondte... of je vraagt mensen die daar wonen naar hun ervaringen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen