Gast Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 Hallo, Ik heb een Lemon030CI met daarin een matrix x-cam Nu gebeurt het als de tv aanstaat dat plots het beeld wegvalt als ik naar een nederlandse zender kijkt en dat er op het scherm "ci-init" verschijnt. even later ci-init ok" en het beeld is terug M.a.w. de kaart wordt terug geinitialiseert zoals bij de opstart van de receiver Is dit normaal of kan ik dit voorkomen Dank voor de positieve uitleg
Fredo Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 1) heb je een matrix of een xcam dat is een groot verschil 2) je kunt de soft van je decoder upgraden dat helpt de laatste tijd nog wel eens 3)het kan ook aan de cam liggen ff andere soft er op en kijken of het dan weg is. Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Tonskidutch Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 een matrix x-cam bestaat niet is toch een x-cam wat je daar hebt.. wel veel van die emulerende cammetjes hebben software erop staan en data die een beetje ouderwets zijn mbt de huidige zender/providers/bruikbare sleutels.. alsmede niet helemaal geschikt voor officiele abonnementskaarten c+ digitaal adviseert zelf een aston 1.07 of hun eigen flut ci die nog steeds nergens verkrijgbaar is. je kunt het zo gek niet noemen of der staan in je x-cam seca en irdeto eigen dingetjes die storen.. daar ze niet meer te gebruiken zijn maar wel aktief meedoen. Dus als je die x-cam in samenwerking met een canal-digitaal kaart toepast willen er storingen optreden doordat er telkens naar kaart en dan weer naar cam gekeken wordt.. dat initialiseren gebeurd natuurlijk dan als er echte kaart commando's specifieke taken willen of moeten uitvoeren (in het signaal onzichtbaar aanwezig). wel is deel van de waarheid dat er ook wel nep commando's gebruikt worden die, de niet aanbevolen Cam-bezitters, dienen te ontmoedigen of meer in het voordeel van de provider illegaal kijkende proberen te belemmeren. dus of je gaat aan de slag en probeerd die emulatie te wijzigen die in de x-cam steekt of je moet er mee leren leven. (dat geldt overigens niet voor alle type receivers, maar die lemon is dus een kritische in dit verband) cheers Get Back The Beatles
Fredo Geplaatst: 2 augustus 2004 Geplaatst: 2 augustus 2004 heb je er al mr1.100 van gemaakt mijn onder vinding is dat die het stabielste is op dit moment Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
bommeltje Geplaatst: 2 augustus 2004 Geplaatst: 2 augustus 2004 hoi, ook je ontvanger updaten wil soms helpen. regards bommeltje [color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color] [color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color] smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen