sinto Geplaatst: 8 augustus 2004 Geplaatst: 8 augustus 2004 Citaat: Ik heb een abo van planet (ADSL) maar kan met outlook express niet op readers20.wxs komen. Doe ik iets fout of is dit niet mogelijk metr planet adsl? readers hebben geen binaries. daarvoor zie er niets op komen. gewoon even google gebruiken en naar freservers zoeken en daar een paar van bijzetten. soms heb je geluk dat je een vind die alle headers heeft. en dan heb je geeen payserver meer nodig. maarja als je nova gebruikt,die heeft ook voor 95% compleet erop staan. sinto's rule.....fun for everyone...
sinto Geplaatst: 8 augustus 2004 Geplaatst: 8 augustus 2004 Citaat: Offtopic, maar goed Citaat: Uiteraard heb ik mijn xdcc nog. Groeten Dennis XDCC ? mag ik vragen wat dat is. gr stimpy dat is een proggie waar je bijna op alle chans kan komen en alle bots ziet en wat erop mirc staat. het nadeel is hiervan ,lange wachttijden,soms incomplete file's,snel geband worden(proggie is niet geliefd). sinto's rule.....fun for everyone...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen