Ga naar inhoud


[Nokia 9500] 9500s ineens niet meer via serial benaderbaar


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,<P>Jaren lang heb ik trouw m'n 9500s via de seriele poort kunnen voorzien van de nieuwste settingslijsten.<BR>Vandaag maar weer eens de nieuwe getracht erin te zetten maar oeps... de nokia reageert niet meer op de seriele poorten.<BR>Kabel doorgemeten, is goed.<BR>Nieuwe kabel gemaakt, geen respons<BR>Comm poorten onder Windows verwijderd en automatistisch aan laten maken. Geen resultaat.<BR>Programmer op beide comm poorten geprobeerd. Werkt prima. Is dus geen pc/windows probleem.<BR>Nokia opgeschroeft en seriele aansluiting doorgemeten. Alles goed.<BR>Met een ander DVB2000 proggie geprobeerd de Nokia over de seriele poort te benaderen. Nakko Niks !<P>De Nokia is dus nog steeds niet te benaderen.<BR>Heeft iemand een suggestie ?????????<P>Alvast bedankt !!!!!<P>Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor je reaktie. Het probleem is inmiddels opgelost.<BR>Ik had er voor de fun een settingslijst ingedraaid met alle bekende feets.<BR>En boven een x-aantal kanalen raakt de Nokia een beetje in de war.<BR>Ik heb alle kanalen gedumpt en toen was ie weer zo vriendelijk om mij toe te laten.<BR>Nogmaals bedankt voor het meedenken.<BR>Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...