Gast Geplaatst: 30 juli 2004 Geplaatst: 30 juli 2004 Dag, ik heb een Sun Sparc 4 voeding aan de harddisk van mijn Dreambox gehangen. Fluisterstil, compact, 50 tot 84 Watt, twee grote ventilatoren. Perfect. Nu zit ik alleen te denken om de orginele Pizzadoos te gebruiken als nieuwe Dreambox. Nog suggesties voor ik de Dremel ter hand neem? Kan ik de Sun voeding ook voor de rest van de Dreambox gebruiken? Die lijkt me een heel stuk stabieler.
Gast Geplaatst: 30 juli 2004 Geplaatst: 30 juli 2004 Kan je misschien ook ff vertelen hoe je de "Sun Sparc 4 voeding" aangesloten hebt?
Gast Geplaatst: 30 juli 2004 Geplaatst: 30 juli 2004 Heel simpel; de voeding uit de pizzadoos gehaald en de harddiskstekker ingeplugd op de harddisk in de dreambox. Werkt prima, maar nu wil ik het vijf volt en 12 volt gedeelte ook gebruiken voor de rest van de Dreambox.
Gast Geplaatst: 30 juli 2004 Geplaatst: 30 juli 2004 heb je ook wat fotos om ons te laten zien hoe hij er uit ziet
Gast Geplaatst: 30 juli 2004 Geplaatst: 30 juli 2004 Van de voeding? Ik zal van het weekend een paar foto's maken (digitale camera ligt nog bij mijn vriendin). De voeding is net zo hoog als de dreambox en net zo diep. Er zit een gewone harddiskstekker aan, een floppydrive stekker en een blokstekker die wel enigszins doet denken aan een ATX mainboardstekker, maar dan 18 pins in plaats van 20. Van die 18 pins zijn er 16 in gebruik. Ondanks dat hij te groot is om zomaar in een Dreambox te passen (exacte hoogte en diepte) is het een prachtige voeding; hij is stil en de ventilatoren verplaatsen flink wat lucht.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen