Ga naar inhoud


[Nokia] v20 firmware lukt niet!!!


Gast

Aanbevolen berichten

ik wil in mijn nokia9302s de v20 firmware laden, maar het lukt niet, alles gaat goed, maar de decoder doet het gewoon niet na het upgraden, als ik de da3ned3POK erin laad doet de decoder het wel gewoon, als het upgraden klaar is dan gaat de decoder ook uit, wat hij bij de v20 firmware niet doet, <P>Weet iemand hier een antwoord op??<P>B.V.D

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by i123:<BR>[QB]ik wil in mijn nokia9302s de v20 firmware laden, maar het lukt niet, alles gaat goed, maar de decoder doet het gewoon niet na het upgraden, als ik de da3ned3POK erin laad doet de decoder het wel gewoon, als het upgraden klaar is dan gaat de decoder ook uit, wat hij bij de v20 firmware niet doet, <HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Ik denk dat je toch iets niet goed doet, want bij mij werkt het wel! Je moet het wel precies doen volgens de aanwijzigen!<P><A HREF="http://www.ussr.to/All/secakeys/menu/strong.htm" TARGET=_blank>web page</A><p>[ 27-08-2001: Message edited by: xarxar ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...