Ga naar inhoud


[Nokia] Help Eprom proggen Allcam


Gast

Aanbevolen berichten

Ik wil zelf een eprom programmeren. Ik heb een EPP1 programmer en gebruik het programma promprog, als de file laad, dan vraagt het programma om " base adres (hex)" en om "offset value (hex)". Wie weet wat ik hier moet invullen.<P>Scooby Doei

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo, ik gebruik zelf de EPP2 en gebruik de zelfde software als jij( promprog 1.2) het gaat bij mij auto de gegevens die jij vraagt. kijk even je instellingen na of alles wel goed staat.<P>gewoon file inladen en hij zoekt verder alles zelf uit bij mij.(geen nieuwe aan maken)<P>gr,<P>succes

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Ik had graag ook zo een pgrammer gehad waar kan ik er zo ene vinden ? Om het even welk type als ik maar eeproms kan proggen. Ik heb reeds een VP2 en een PHOENIX kan ik hiermee verder ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

een vraagje over die EPP 1/2 zit daar een sockel voor plcc32 op ? of hoe doen jullie dat.<BR>gr. trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor die intresse hebben voor epp serie programmer (info) kunnen kijken op<BR> <A HREF="Http://www.artbv.nl" TARGET=_blank>Http://www.artbv.nl</A> <P>(of de link mag weet ik niet dat hoor ik vanzelf wel)<P>gr.<BR>Satbikkel

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...