Gast Geplaatst: 30 juli 2004 Geplaatst: 30 juli 2004 Een hele tijd geleden heb ik een MR gekocht (EUR 99), die altijd goed met mijn receiver heeft gewerkt (Aston Xena 2000). Laatste 1.081 was perfect. Nu heb ik de goede oude MR voor de oorspronkelijke aanschafprijs doorverkocht aan een nietsvermoedende collega, om voor EUR 73 een Mrev te kopen. Mijn probleem is dat geen enkele Mrev werkt, nog de 2.0, de 2.4 noem maar op. Steeds als ik hem uit de CAS2 haal wordt hij prima herkent door de receiver, kan ik de keys aanpassen etc. Ik krijg bij welke zender dan ook een freeze, bij de ene na 5 minuten, de ander als wat sneller. En als ik overzap naar een zender met een andere codeer norm is het sowieso hopeloos. Het enige dat helpt: off/on. Ik heb hier wel eens gelezen dat je geen officiele kaart of welke kaart dan ook, samen bij mag gebruiken. Echter heb ik geen enkele kaart, dus kan ik hem er ook niet inplaatsen. Wanhopig heb ik er maar de oudere 1.081 opgezet. Dit werkt wel prima... Wie helpt? Thanks, Mark
Fredo Geplaatst: 30 juli 2004 Geplaatst: 30 juli 2004 ik denk dat je dingen door elkaar gebruikt de mrv en mr hebben andere soft denk daar om Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
acid Geplaatst: 30 juli 2004 Geplaatst: 30 juli 2004 En wat erg belangrijk is als je echt een mrev hebt en je zet er nieuwe software op wis dan vooral de XILINX NIET , wis alleen de binfile en schrijf daarna de nieuwe binfile ,wis je XILINX wel dan is je mrev mischien tijdelijk/voorgoed waardeloos geworden. Maar net wat Fredo al zei de mr en de mrev is qua software heel anders , dus ga ik er ook van uit dat je gewoon een mr hebt.
Gast Geplaatst: 31 juli 2004 Geplaatst: 31 juli 2004 Dan heeft de Internet verkoper mij een MR met een Mrev stickertje en Hologram verkocht. Overigens laat ik de Xilinx altijd links liggen. (misschien zit daar juist het freeze probleem...). Overigens ongeprogrammeerd was het een UCAS 3.1, zoals elke Mrev. Ik heb wel op de buitenlandse boards gelezen dat de Mrev prima werkt met de oudere MR programma's, omgekeerd niet. Iemand een idee hoe je kunt herkennen of je een MR of Mrev hebt? Bijvoorbeeld met een CAS2? Er zit wel een verschil in de 2 cams voor zover ik dat kan zien. Ik kan het alleen nu niet zelf vergelijken omdat ik die andere al heb verkocht... Groet, MARK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen