Ga naar inhoud


[Nokia] Probleem met Card Reader


Gast

Aanbevolen berichten

Beste,<P>Sinds een paar dagen wil m'n MM9500 enkel nog FTA zenders geven ! MEer krijg ik er niet uit. Als ik een kaartje in de reader steek dan krijg ik ook niet de normale melding van de MM9500 (ik krijg gewoonweg geen melding) Dus vemoed ik dat de reader het begeven heeft, maar hoe kan ik dit zeker weten ? Kan ik ergens in de DVB software de card reader controleren ???<P>blue boogie

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt controleren of de kaartreader nog werkt door op -->Guide <8> <3> <4> te drukken in DVB2000.<BR>Bovenaan staat de CAM info, onderaan de CARD info. Staat er onderaan achter Ser & Nat alleen 2 punten, Dan is de kaart(reader) leeg of kapot.<P>Succes... tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de nodige zaken nagezien & ik denk dat ik gerust kan zeggen dat het aan de reader zit ! Ik heb zowat alle kaarten die ik heb geprobeerd maar het resultaat blijft hetzelfde.<BR>Het beste is sat shop gaan zoeken & kijken of er iemand aan wil gaan werken zeker ???<P>Blue Boogie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of vuile contactjes. Ook wel eens last van gehad. Pak een smartcard, vouw er in de lengte een papiertje omheen en houdt dit goed vast. Stop dit geheel in de lezer en schuif een aantal keren heen en weer. Als de contactjes vuil zijn, krijg je ze hier weer aardig mee schoon. Werkte bij mij eerste klas.<BR>Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het cardreader-slot zit een schakelaartje dat je door de kaart in te brengen indrukt, dit werkt bij jou blijkbaar niet meer. Dit is een vrij veel voorkomend probleem.<P>Greetz<BR>Ruff Rider

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de truuk met het papier gedaan & blijkt nu dat de kaar lezer wel info kan lezen van een Originele kaart, maar ik krijg nog steeds geen melding als ik een kaart in de rediever steek ?<P>deze staat momenteel niet aangesloten dus, ik zal vanavond eens aansluiten en eens kijken wat ik kan ontvangen...<P>Blue Boogie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het een veel met het ander te maken heeft maar het loopt niet echt zoals het moet. Ik kan enkel de kaart activeren via menu/8/3/2 &n dan leest hij de kaart. frown.gif" border="0 Ik zal hem toch maar eens laten nazien denk ik. rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...