Duikertje Geplaatst: 31 juli 2004 Geplaatst: 31 juli 2004 Ik heb vaak radio Veronica opstaan als de Pc aanstaat en die speel ik dan af met de mediaplayer van WinXP, maar die hapert geregeld en dat is irritant. Zijn er ook nog andere players die de livestreams van internet kunnen afspelen en die niet stotteren tydens de uitzending. Heb ADSL 1024 dus daar moet het niet aan liggen.
Gast Geplaatst: 31 juli 2004 Geplaatst: 31 juli 2004 winamp Sonique Zoom Player XMPlay VLC Ultraplayer Tray Play enz...
mietde Geplaatst: 31 juli 2004 Geplaatst: 31 juli 2004 Winamp en dan shoutcast. Maar als je niet vaak wisselt van zender zou je ook gewoon je buffer wat groter kunnen zetten. Moet volgens mij ook wel kunnen met windows media player classic, toffe daarvan is dat het een simpele exe is en niet zo zwaar is voor je pc. Maarre, probeer eerst je buffer te vergroten als je op zich wel tevreden bent. Persoonlijk gebruik ik voor zoiets altijd winamp versie 2.79 of zo. You cannot ignore that member
Duikertje Geplaatst: 1 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2004 Citaat: Winamp en dan shoutcast. Maar als je niet vaak wisselt van zender zou je ook gewoon je buffer wat groter kunnen zetten. Moet volgens mij ook wel kunnen met windows media player classic, toffe daarvan is dat het een simpele exe is en niet zo zwaar is voor je pc. Maarre, probeer eerst je buffer te vergroten als je op zich wel tevreden bent. Persoonlijk gebruik ik voor zoiets altijd winamp versie 2.79 of zo. Heb de buffer vergroot en het is inderdaad een stuk beter geworden. Bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen