Ga naar inhoud


[Nokia] Nokia 9902


Gast

Aanbevolen berichten

Heeft al iemand ervaring met de Nokia 9902 met Harddisk.<BR>Ik heb er vandaag het één en andere over gelezen in de H-Guide en het lijkt mij een prachtig apparaat.<BR>Zelf heb ik ook een 9800 en die werkt ook perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dag Herrie,<P>Ik heb er gisteren een gekocht (hievoor had ik ook een 9800 en was hier ook zeer tevreden over)<P>Het grootste/enigste verschil met de 9800 is alleen de hardisk en kleur. De 9902 is stabieler en sneler qua menu. <BR>De grote bug (na 1 dag spelen) is weergave van een opname, hierin zitten happeringen in. Dit gebeurt voornamelijk op +NL (niet op alle kanalen). Dit kun je omzeilen door eerst op een niet gecodeerde kanaal te gaan zitten en daarna de weergave van de reeds opgenomen stuk af te spelen dan is er geen probleem (waarschijnlijk werkt de nokia gewoon door op de achtergrond bij het afspelen van een opname en bij een gecodeerd kanaal is dus wat meer geheugen nodig waardoor de haperingen ontstaan). Bij de PAUZE functie kun je echter deze truk niet uitvoeren en dat is toch wel irritant, dit is nou een functie die je bijna dagelijks kunt gebruiken (even naar de wc).<BR>Verder heb ik reeds met de timer-opname functie gespeeld en werkt netjes. Receiver gaat aan neemt de ingestelde kanaal op en wordt uitgeschakeld (als ie aan staat gaat ie naar de oude situatie (kanaal) terug en wordt dus niet uitgeschakeld)<BR>- Heeft nog geen NL-menu<BR>- Dolby Digital werkt nog niet<P>Verder vind ik het zelf een perfect apparaat, en hoop dat de problemen zijn opgelost bij de volgende software-update.<P>Groet,<BR>Mard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand reeds andere bevindingen met de 9902. Naast bovengenoemde punten heb ik na nu bijna een week spelen nog het volgende. Bij afspelen of opnemen wordt het apparaat ongelijk heet (waarschijnlijk de hardisk en ik bedoel dus niet warm)waar ik me wel zorgen om maak aangezien dit de levensduur niet goed doet en ook niet de Aston die hier wat extra warmte bijkrijgt. Indien de hardisk niet wordt gebruikt heb je ongeveer dezelfde warmte als bij de 9800. Het probleem is echter dat bij opstarten van de receiver de hardisk ook aangaat pas na ongeveer 1 uur gaat de hardisk op standby. Als je dan in de rec-menu gaat wordt de hardisk weer opgestart waarna het weer bijna een uur duurt voor dat ie op standby gaat zonder dat je em dus hebt gebruik. Volgens mij moet Nokia van de uur ongeveer een paar minuten maken in de nieuwe software anders vrees ik het ergste.<P>Ik heb em in ieder geval een treetje lager in de kast gezet voor een betere warmte verspreiding.<BR>Heeft iemand dit ook probleem ook, graag een reaktie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oplossing..<P>Zet via de afstandsbediening de ontvanger uit en na een halve sec. weer aan. Beeld komt dan direct weer terug maar de HD is dan gestopt met draaien. Wel net zo rustig smile.gif" border="0<P>gr,<BR> marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perfect, doet het. Hopelijk gaan ze toch het e.a. in de software wijzigen want het heeft geen zin dat de HD zolang blijft draaien (je mist 4 a 5 sec. als je de pauze-opname start omdat de HD nog moet starten, nou en?).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...