Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik zit met een vraagje waar ik al lang maar geen oplossing voor vind.

Als ik soms binnen een website een link aanklik, dan krijg ik een nieuw venster, maar dan is deze maar 1/4 van mijn scherm groot. Ik weet wel dat als ik in rechter bovenhoek het venstertje aanklik en onderaan met maximalseren dat deze op volledige grootte tevoorschijn komt. Maar hoe stel ik in dat deze bij de eerst klik meteen op volledige grootte van het scherm komt ?

Marc

DM800PVR - met OpenPLI.

Vu+Duo2 - met OpenPLI

Geplaatst:

Ja, dat is mijn oplossing.

Ik zal in het vervolg (nog) meer lezen maar weet dat het niet makkelijk is een bepaalde boom in het oerwoud te vinden.

Bedankt.

Groeten Marc

DM800PVR - met OpenPLI.

Vu+Duo2 - met OpenPLI

Geplaatst:

Vriendelijk bedankt voor de terugkoppeling. We zijn altijd blij te horen dat onze tips tot succes hebben geleid!

Geplaatst:

Een dag na de wijziging had ik alweer een klein venster. Ik heb het programmatje van Januzz geïnstalleerd en ik kan u meedelen dat het uitstekend werkt.

Bedankt voor de tip Januzz want dit bepaart me veel geklik.

Marc

DM800PVR - met OpenPLI.

Vu+Duo2 - met OpenPLI

Geplaatst:

Waarschijnlijk bezoek je dan een site met een popup, als je deze popup als laatste afsluit blijft deze formaat behouden. Misschien zie je de popup niet omdat die geminimaliseerd gestart wordt of zo. Je kan dus beter eerst de popup afsluiten en dan de hoofdvesnter.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen