Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb besteld in Duitsland een Topfield5000, een X-cam en nog wat andere dingen. Is een X-Cam eigenlijk al geprogrammeerd als je 'm ontvangt of moet dat nog gebeuren? Welke versie kan 'r het beste in gezet worden met welke kaart en versie-software om zoveel mogelijk universeel te zijn en in ieder geval C+-updates te ontvangen? Eventueel per P.M., maar ik vraag niet om files!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst:

je cam krijg je leeg aan, in virgen state, zoals dat heet .

daar moet je bij matrance even kijken wat je er het beste op kunt zetten en hoe .

voor de site dat staat in de banners van levdata .

Groeten Fred.

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Geplaatst:
Citaat:

"Nieuwe X-Cam al geprogrammeerd?"

De nieuwe Xcam is de 'Xcam Premium'..., de gewone Xcam is er al een tijdje...

De Xcam werkt goed in de TF-5000 (weet niet of je een CI of een PVR gekocht hebt), maar persoonlijk was ik voor een Dragon gegaan...

gr,
Ducom
Geplaatst:

Die kost het dubbele en ik zag de meerwaarde er niet zo van in.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst:

Toen ik mijn X-Cam kocht (netjes in plastic geseald) was ie al voorgeprogrammeerd. Hij liep wel 1 versie achter, maar de nieuwste firmware op dat moment was nog maar net een week oud of zo.

Overigens maakt het weinig uit of ie al voorgeprogrammeerd is of niet, uiteindelijk zul je toch nieuwe firmware/sleutels erin willen zetten, dus het loaderspul heb je wel nodig.

Gr,

Ruud

Geplaatst:
Citaat:
Die kost het dubbele en ik zag de meerwaarde er niet zo van in.

Weet niet wie jouw leverancier is, maar een Dragon koop je voor 99,- euro.
Als jij de Xcam voor de helft hebt, mag je mij een PM sturen waar je hem haalt voor die prijs...

Wil je Conax (Thor 1W) kijken, dan zul je voor de Xcam nog een Titanium kaartje van +/- 40,- aan moeten schaffen, is met de Dragon niet nodig...

gr,
Ducom

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen