Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

ja het gaat vaak maar soms vraag ik me zelf wat gaat er nu mis.

neem die ts bestanden op de PC

en gebruik PVAstrumento

1)

en demux

er worden dan 3 bestanden geschreven

een pmv

een mpa

en een 01.mpa

1a)

als ik die in DVD author laad komt soms de waarschuwing dat het geen dvd conform formaat is dus dat is afbreken geblazen

en soms

1b)

als ik hem laad in DVD author pakt ie alles meteen en wordt ie vervolgens naar een VOB omgezet (in volume1 #etc)

2)

maak ps

er wordt nu 1 bestanden geschreven

een mpg

waarin de audio dus voorhanden is

2a)

als ik hem laad in DVD author pakt ie alles meteen en wordt ie vervolgens naar een VOB omgezet (in volume1 #etc)

maar afhankelijk van????

het resultaat

2b)

een vreemde taal (van de provider

2c)

soms wel meteen de engelse (of originele film gesproken taal)

wat wanneer nu wel of niet goed gaat kan ik dus niet herleiden... ik wil dus alleen die originele taal erop hebben..

begrijpt iemand wat ik hier over het hoofd zie?

cheers

Second Life

Mungo Parker

Geplaatst:

de MPA bestanden zijn je geluidssporen. Speel deze met een audiospeler (bijvoorbeeld winamp) of windows mediaspeler af en beluister welk van de bestanden het geluidsspoor is wat je wilt bewaren.

Verder wordt er in allerlei video (bijvoorbeeld afwijkende resolutie) en audio formaten uitgezonden die niet allemaal even DVD kompatibel zijn. Dit verschilt per zender. Kan dus zijn dat je daarom soms ook problemen hebt.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Geplaatst:

Oke,

dank je Bart..

had ook wat meer info gevonden erover, alsook een oplossing geprobeerd, maar de dvdpatcher werkt voor mij niet bevredigend met betrekking tot het omvormen van niet DVB resoluties naar DVB kompatibel.

dan maar telkens de streaminfo in de dreambox controleren alwaar die resolutie aangegeven staat.. (bij een verkeerde hoef ik het dus niet te proberen)

cheers

Second Life

Mungo Parker

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen