Henri Busger Geplaatst: 1 augustus 2004 Geplaatst: 1 augustus 2004 Ik ben al een maand op zoek naar een houder voor m'n twee lnb's. De houders die ik echter tegenkom zijn houders voor de triax-schotels. Ik heb een merkloze schotel die voorzien is van een metalen ronde pijp/buis, waarop de houder wordt geschoven en wordt vastgedraaid. Zou iemand mij kunnen vertellen of er winkels zijn in Nederland die ze verkopen en waar? Doe dit via PM, want sluikreclame mag niet. (Hoop dat ik met de naam Triax daar geen misbruik van heb gemaakt.) Mvg, Henri Busger Eerste Nokia 9302S met 3 flash en motorondersteuning in Enter, Nu ook met REVOLUTION 3.1 Beta
oudeis Geplaatst: 1 augustus 2004 Geplaatst: 1 augustus 2004 De plaats waar je je schotel hebt gekocht al eens geprobeerd? Overigens, mocht je geen originele houder kunnen vinden, dan kun je altijd nog een universele houder proberen. Dan gaat er 1 lnb op de bestaande houder (ik neem aan dat je schotel wel al voorzien is van een houder?), en de universele houder bevestig je dan aan die lnb. Werkt hier in ieder geval prima (3 lnb's op een triax 78cm).
Henri Busger Geplaatst: 1 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 1 augustus 2004 waar ik 'm gekocht heb? die had 'm niet maar ik kijk wel ff verder bedankt mvg, Henri Busger Eerste Nokia 9302S met 3 flash en motorondersteuning in Enter, Nu ook met REVOLUTION 3.1 Beta
Gast Geplaatst: 1 augustus 2004 Geplaatst: 1 augustus 2004 Citaat: Hoop dat ik met de naam Triax daar geen misbruik van heb gemaakt. Triax is een merk en dat is uiteraard geen enkel probleem.
The Librarian Geplaatst: 2 augustus 2004 Geplaatst: 2 augustus 2004 Welke 2 sat's wil je zien dan? Als het gaat om de combinatie astra/hotbird kun je ook een monoblok lnb nemen, je kunt dan je orginele lnb houder gebruiken en toch die 2 sat's ontvangen. Grtz, André (uit de buurt van Enter)
bommeltje Geplaatst: 2 augustus 2004 Geplaatst: 2 augustus 2004 hoi, kan je niet gewoon een universeel houder erbij zetten. oude houder laten zitten 1 van de uni houders bij de oude er op schroeven 2e blijft over voor je 2e lnb regards bommeltje [color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color] [color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color] smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen