realist Geplaatst: 1 augustus 2004 Geplaatst: 1 augustus 2004 Ineens krijg ik problemen met het programma "titanium loader". Ik laad de flash file en daarna de eepromfile en dan "program" . Werkt altijd altijd als volgt: Erase->Program flash file -> Program eep file Nu komt hij ineens niet meer aan "Program eep file " toe, maar geeft tijdens "Program flash file" al "tit. card programmed succesfully" Van alles geprobeerd, maar het lukt niet. Misschien heeft iemand dat ook eens meegemaakt en kan mij helpen? Mijn actie hoort bij Jouw reactie. Hart. gr. v/d realist
Gast Geplaatst: 1 augustus 2004 Geplaatst: 1 augustus 2004 Hoi, probeer een een ander file , die jij hebt gebruikt kan corrupt zijn, wel ff voor je progd de kaart erasen. Er zijn namelijk nog wel es van die grapjassen die "verkeerde file's" plaatsen voor de lol.... Groetjes.......
realist Geplaatst: 3 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2004 Hallo happy surfer, Bedankt voor je antwoord. Hij doet het helaas ook bij files die ik al eerder met succes op de kaart had gezet. Misschien is mijn tit. kaart wel naar de barrebiesjes. Ik had gehoopt dat iemand op dit board mijn probleem ook meegemaakt had. Mijn actie hoort bij Jouw reactie. Hart. gr. v/d realist
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen