Gast Geplaatst: 1 augustus 2004 Geplaatst: 1 augustus 2004 hallo mijn droomdoos doet niks meer behalve dream logo op lcd scherm. Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt niet. Ik ben bang dat bootloader kapot is. Daarom wil ik graag hulp van iemand met een Jtag om het te kunnen herstellen. ik woon zelf in nijmegen alvast bedankt
view Geplaatst: 1 augustus 2004 Geplaatst: 1 augustus 2004 Hallo Berdan, als je bootlogo nog komt kun je volgens mij nog met een nulmodemkabel de box proggen. Als je bootloader eruit ligt komt er een andere melding in het LCD scherm. Probeer eens DreamUp en haal het vinkje bij netwerk weg. Succes,
Gast Geplaatst: 1 augustus 2004 Geplaatst: 1 augustus 2004 bedankt voor je berichtje, maar ik ben al een week bezig geweest met alles en nog wat uitproberen maar het wil niet. Als ik dreamup gebruik en een image of een erase image ga flashen krijg ik de melding CRC32 check failed. Dus hij kan niet meer flashen.
view Geplaatst: 1 augustus 2004 Geplaatst: 1 augustus 2004 Hallo Berdan, Heb je met Hyperterminal al eens geprobeerd mee te kijken wat er gebeurt bij het opstarten? Tip: als je er externe hardware aan hebt zitten (HDD of USB of zelfs een CI ) haal deze er vanaf en reboot opnieuw. Succes,
Ome Merde Geplaatst: 2 augustus 2004 Geplaatst: 2 augustus 2004 klik hier . De erase.img die daar staat werkt 100%, de link wellicht niet. Als je op erase.img klikt en je ziet het adres in de adresbalk, druk dan op enter of op F5 (dan download hij hem wel). die CRC32 error lijkt me een corrupt bestand. merDe deze ruimte is te huur
Fredo Geplaatst: 2 augustus 2004 Geplaatst: 2 augustus 2004 dat hebben we allemaal al geprobeerd ook met de cas2 en de addon maar nog niet met een Jtag vandaar zijn vraag ook om de eraze er in te zetten moet je door de error melding en dat wil dus niet met de zelfde spullen wel andere dreamboxen geholpen dus daar ligt het ook niet aan . Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen