Gast Geplaatst: 2 augustus 2004 Geplaatst: 2 augustus 2004 Ik heb multiview B2.1.108 geinstalleerd en heb middels de blauwe toets, plugins, multiview geselecteerd. Ik heb daarna via de Dream toets, input menu, MHW(NL) geselecteerd en heb daarna geprobeerd een EPG list met meer dan 2 programma's te krijgen maar dat lukt me op geen enkele manier. Ik heb ook nog voor Dinglisch (EU) en Wolf (NL) gekozen (verbonden met internet) maar dat blijft hetzelfde. Hoe moet het wel werken.
flugel Geplaatst: 2 augustus 2004 Geplaatst: 2 augustus 2004 heb je de aliasmanager wel ingesteld? 1x DM 8000HD Open-Pli 4.0 en 1x VU+ Ultimo 4K VTI Wavefrontier T90 - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E -16E - 19,2E - 23,5E - 28,2E Sony 65XD8599 4K Android TV
Gast Geplaatst: 2 augustus 2004 Geplaatst: 2 augustus 2004 Ik denk van niet want ik weet niet wat het is. Zou je mij kunnen zeggen hoe dat moet.
Gast Geplaatst: 2 augustus 2004 Geplaatst: 2 augustus 2004 Al eens nog een keer op info gedrukt? Groeten, Edwin
Gast Geplaatst: 3 augustus 2004 Geplaatst: 3 augustus 2004 Als ik op info druk zie ik de streaminfo en daar kom ik ook niet verder mee.
Gast Geplaatst: 3 augustus 2004 Geplaatst: 3 augustus 2004 Citaat: Als ik op info druk zie ik de streaminfo en daar kom ik ook niet verder mee. Voor de laatste keer... DREAM->Input->MHW(NL) [heb je al gedaan] Ga naar bv. Ned 1 Start multiview op. Er verschijnt een 'M', zo niet, is er iets mis. Na 30 seconden verdwijnt de 'M'. Druk op '0' (reload) Er verschijnt een 'U', zo niet is er iets mis. Druk op DREAM->Alias Manager, kies een zender links die van Canal+ komt, dan een zender rechts uit je bouquet (of 'IGNORE'). Ga door tot alle zenders links zijn verdwenen. Druk op Groen, LAME, '0' (reload). Je hoort dan 3+ dagen EPG voor die zenders te hebben, zo niet is iets of alles mis :-) Daarna hoef je alleen om de paar dagen naar e.g. Ned 1. Pent
M€®LïÑ Geplaatst: 3 augustus 2004 Geplaatst: 3 augustus 2004 wat jij allemaal bedoel met dream-->input ???? enz is ook hier een groot raadsel.... Ik snap er ook geen hol van. Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Gast Geplaatst: 3 augustus 2004 Geplaatst: 3 augustus 2004 soheee wat een mooi appje... had em nooit geprobeerd... complimenten PV! (et al) goed werk!
Gast Geplaatst: 3 augustus 2004 Geplaatst: 3 augustus 2004 Citaat: wat jij allemaal bedoel met dream-->input ???? enz is ook hier een groot raadsel.... Ik snap er ook geen hol van. 'DREAM -> Input' betekent 'in MultiView,druk op DREAM, kies input menu' @Tonytee blij dat je het nuttig vindt! Pent
Gast Geplaatst: 3 augustus 2004 Geplaatst: 3 augustus 2004 Hallo Pent, De M verschijnt niet dan moet er dus iets mis zijn. Zal de installatie nogmaals uitvoeren. Bedankt voor je geduld. Henk
Gast Geplaatst: 3 augustus 2004 Geplaatst: 3 augustus 2004 Citaat: Hallo Pent, De M verschijnt niet dan moet er dus iets mis zijn. Zal de installatie nogmaals uitvoeren. Bedankt voor je geduld. Henk Kijk dan in /var/tmp/mhwepg.out of je een foutmelding ziet. Dit alles moet ik echt in een FAQ zetten :-) Pent
Gast Geplaatst: 3 augustus 2004 Geplaatst: 3 augustus 2004 Hallo Pent, Nog even mijn laatste ervaringen met Multiview. 1. Er staat geen foutmelding in het door jou aangegeven bestand. 2. Ik start Multiview op vanuit plugins, multiview en krijg dan een schermvullend scherm met daarin alle Nederlandse zenders, druk ik op 2 dan zie ik alle zenders met hun eerstvolgende programma, en druk ik op 3 dan krijg ik bovenaan in beeld een balk waarin ik kan overschakelen naar andere zenders. Het is me dus nog steeds niet gelukt de M tevoorschijn te toveren. Ik laat Multiview nu even voor wat het is en misschien als het even bezonken is dat ik er weer verder mee ga.
Gast Geplaatst: 3 augustus 2004 Geplaatst: 3 augustus 2004 Het klinkt alsof jullie echt niet met mekaar op kunnen schieten :-) Pent
Gast Geplaatst: 7 augustus 2004 Geplaatst: 7 augustus 2004 Ik heb nog wel een verzoekje. Zenders die niet in het boeket zitten van satelliet, zoals bv de kabelzenders, daarvan wil ik ook graaag de epg/tvgids info op kunnen vragen. nu download ik de info en heb ik een paar 'bogus' kanalen aangemaakt waarin ik die info map. Het zou mooi zijn als je dus tvgids info kan adden zonder dat er persee een zender bijhoort grtz pheno
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen