Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kan sky-italia en kiosk met mijn dvbdream niet ontvangen. Ik heb al wel de nieuwe s2-emu-1.06 gedownload en geinstalleerd.

Met vriendelijke groet, Leo.

Geplaatst:

Je hebt een pm

Duske

GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN ..

Als je het weet is het gemakkelijk.

Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen.

Dreambox600 800Hd strong 8000

Geplaatst:

Heb je ook een recente softcam.key geladen, in de root van DVBdream?

En het is weer dinsdag, dus Conax ( kiosk op Thor ) had weer een key wissel. Dus even wachten en zoeken tot de nieuwe er weer is.

Als het voor Sky Italia niet de key's zijn kan het een ECM probleem zijn. Maar kijk eerst even wat de info van S2EMU zegt.

Als je de goede key's hebt moet D+ op astra 19.2

( Taquilla's ) ook werken met S2EMU. V1.06

Albert_H

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Geplaatst:

Ik heb de S2 Emu v1.06 gedownload en geinstalleerd maar er zat geen nieuwe softcam.key bij, alleen een nieuwe dll.

Ik kan zelfs niet eens de Nederlandse zenders decoderen en al helemaal geen Taq. op 19 gr.oost.

HHHHHHHHHHHHHelp! Waar ik ook zoek op internet alle S2 Emu v 1.06 die ik kan vinden zijn zonder de zo belangrijke softcam.key.

Geplaatst:

Pribo, kijk even in je PM, ( Message board, mijn profiel )

Albert_H

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Geplaatst:

Wel ff geduld hebben hij is erg traag met decoderen van irdeto.

Rebel

Geplaatst:

Traag is die wel, maar zo traag, nee! Ik krijg helemaal geen Nederlandse zenders,ja BVN, maar die is vrij. Ik krijg alleen de Nederlandse zenders als ik de Yankse aan vink. En voor de rest weet ik ook niet hoe het kan.

Geplaatst:

Pribo.

Als de monitor van S2EMU aangeeft dat de key in orde is dan is het een ECM probleem probeer dan de methode die ik aangaf in mijn post onder topic "progDVB stilstaand beeld" tweede post.

Albert_H.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen