Gast Geplaatst: 3 augustus 2004 Geplaatst: 3 augustus 2004 wie weet waar de logo's verstopt zitten in het menu van een 6310i heb een logo gedownload maar kan deze nergens vinden
Tonskidutch Geplaatst: 3 augustus 2004 Geplaatst: 3 augustus 2004 kun je alleen met de rs232 kabel en het bijbehorende software pakket van nokia erop zetten. cheers uh overigens is die kabel belachelijk duur... The Crying Cowboys Aaron Rux
Gast Geplaatst: 3 augustus 2004 Geplaatst: 3 augustus 2004 via ir kan ik het denk ik ook in mijn toestel laden maar ik had er een via een server gedownload shrek logo maar kon deze er niet uit krijgen heb eeb fabrieks reset gedaan maar kan dit logo niet weer terug vinden
Tonskidutch Geplaatst: 4 augustus 2004 Geplaatst: 4 augustus 2004 als je een pocket pc hebt met blue tooth kun je die gebruiken als manier om hem erin te zetten. maar een andere blue tooth interface naar een pc zou ook kunnen.. heb ik nog niet geprobeerd, met de nokia software heb ik ruzie op het moment na pc tuning. cheers The Crying Cowboys Aaron Rux
Gast Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 Logo's kun je alleen uploaden met de providercode. bv KPN enz. Er is zeker geen menu waar je dit kan terug vinden. Gebruik smartsms o.i.d. Google helpt je wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen