Ga naar inhoud


[Nokia 9500] 9500 lwerkt niet met goldkaart


Gast

Aanbevolen berichten

Heb het volgende probleem:<BR>Heb na code wissel van p*w een nieuwe hex op mijn gold kaart gezet, maar de nokia ziet hem niet, cam info geeft als land GRC aan,<BR>kanaal indikatie geeft alleen crd(gecodeerd) i.p.v. dec(gedcodeerd).<BR>Met een 1.2 c+ kaart werkt hij wel.<BR>Ik heb een 9500, software beta5,en een witte gold en een echte gold,prog met de milenium progger en gold 140, en heb de kaart door een ander laten proggen, met een andere progger,en deze werken bij hem goed.<BR>Wat is er niet goed, de 9500, of de progger, heb de kontakten van de 9500 nagekeken en zijn ok, ik vertrouw de progger niet helemaal, maar kan geen fout ontdekken.<BR>WIE WEET EEN OPLOSSING !<BR>Sjaak confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


scooby doei,<BR>Heb dit geprobeerd maar al deze hex werken met een hum 5400, maar bij mij niet met een 9500, ik ben al een hele tijd aan het prutsen, en word een beetje moe van opmerkingen "goed zoeken en zo".<BR>Zucht Sjaak frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...