Ga naar inhoud


[Nokia] bin file eeprom24c02 cam


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi, ik zag op de bekende yahoo/nm9500 een bin file staan voor in de irdetocam module. Het gaat dus om eem 24c02 eeprom. Wat dient deze voor??? Wat heb ik nu voor voordelen als ik die eeprom vervang??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zeg dan niks! Je bent toch lid om elkaar te helpen........ Ben zelf niet iemand die zomaar om iets bedelt. <P>Dacht zelf dat er niks mis met die vraag van mij is. Zo wel, dan volgen er straks vast wel meer reacties. Maak er voor de rest geen woorden meer aan vuil want daar is dit board helemaal niet meer voor bedoelt. Hou alleen s4a en satnerds bij. Zit op isdn. Kosten lopen anders de pan uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Secret-Satellite_Service niet meteen boos worden svp!<BR>Daar is dit board niet voor, ik denk dat je echt het beste kan gaan kijken naar eerdere vermelde topic over deze vraag van je!<BR>De eprom in deze cam zijn een malig te programeren dus kijk even waar en hoe je dit het beste kan doen!<BR>Suc6!

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry hoor, ik heb heel s4a afgezocht. Ook nog geprobeerd met de optie SEARCH. Zonder resultaat. <BR>Begrijpen wel elkaar goed... Ik heb het over het kleine 24c02 prommetje. Niet de 27512!! <P>Ben alleen maar nieuwsgierig wat die sofware voor de 24c02 eeprom nou doet in combinatie met de Amon V2.1 in de 27sf512.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is een 24c02 een eeprom met 2 x 1024K dus 2 mb. Een 24x512 is eentje met 512k, dus ik denk dat die file er gewoon niet in past. Die jij noemt is er een met veel meer geheugen.<P>ene...No hard feelings, okay?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...