Psychosammie Geplaatst: 5 augustus 2004 Geplaatst: 5 augustus 2004 Ik had een AVI video clip van internet gehaald. De mediaspeler had een benodigde codec niet dus heb ik de K-Lite codec pack geinstalleerd. Daarmee speelde de clip wel maar het beeld en het geluid liepen verschrikkelijk niet synchroon. Ineens bemerkte ik dat er bijna geen volume meer uit de speakers kwam. Alle schuiven staan open en het volume op de speakerset staat op max. De codec pack verwijderd maar dat gaf geen resultaat (had ik ook niet verwacht). Windows XP teruggezet naar een vorig herstelpunt. Geen resultaat. Nu kan ik nog 2 dingen verzinnen: 1. Geluidskaart stuk; 2. Speakerset stuk. Zijn er nog meer mogelijkheden? Wie heeft er goede ideeen? Thnx Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Ome Merde Geplaatst: 5 augustus 2004 Geplaatst: 5 augustus 2004 het lijkt me sterk dat na een software installatie opeens je geluidskaart/speakers de geest hebben gegeven. je moet de codecs deïnstalleren en evt. de resten uit het register slopen. wellicht de drivers opnieuw installeren ? merDe deze ruimte is te huur
Psychosammie Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2004 De codecs heb in verwijderd en een herstelpunt van 31 juli actief gemaakt dus in het register verwacht ik ook niets meer. Denk inderdaad ook dat het helemaal niet aan die codecs ligt. Zal eens kijken naar de driver van de SB kaart. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen