Ga naar inhoud


[Nokia] Nokia Cam ombouwen naar AllCam maar fl.30


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo de OTP Eprom 27c512 plcc32 uitvoering geprogrammeert met amon V4.0 om zelf u cam<BR>te modificeren (30.-Gulden Verzending kosten inbegrepen ) plcc32 voetje fl.6 <BR>Alsook full cam upgrade met ingebouwde koeling(nieuw)!!! voor info email laugh.gif" border="0 geen PM<P>nieuw Amon soft V4.0 !!Werkt met origineel<BR>irdeto kaart pw en c+nl<P>Alleen voor hobbyhisten!!!<P>Groetjes<P> lodewyckx@skynet.be<P><BR> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0<P>Als je rechtsboven kijkt zie je linksonder nix<p>[ 20-09-2001: Message edited by: satbandit junior ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo,<P>Inderdaad hen ik alleen een PLCC32 voetje nodig, alleen zijn die haast nergens te krijgen (kopen). mad.gif" border="0confused.gif" border="0 <P>Dus als ik ze bij jou kan bestellen, of je weet een adresje, ik hou me aanbevolen.<P>ED

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Ik heb ze gevonden , als je van Belgie bent en uit de regio brussel , op de Leuvense steenweg dicht bij het Meiser plein , daar hebben ze die . Ik ken niet de exacte naam.<P>Bij LAB Hasselt hebben ze die niet in voorraad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Satbandit,<P>Ik heb al meerdere malen naar je gemaild, omdat ik zeer geintresseerd ben in je aanbieding. Helaas heb ik nog geen antwoord mogen ontvangen. <P>Zelf heb ik een nokia MM9500 met een 2.3 1.13f en wil deze graag ombouwen naar allcam.<P>Mail mij je bankrekening nummer en je naam door en ik zal het direct overmaken.<P>Ben al tijden opzoek naar die eeprom omdat ik die zelf niet kan programmeren.<P>Ik wacht het af.<P>Alvast bedankt.<P>Marc<BR>mkamer@hotmail.com<P>Ps. Zijn er al meer mensen die eeproms van jou hebben ontvangen en zo ja wat zijn de ervaringen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Originally posted by Mojo:<BR><STRONG>@Satbandit. Wat is het verschil tussen Amon2.1 en Amon4.0 confused.gif" border="0 Kan ik met een gouden kaart ook naar kiosk kijken?</STRONG><P><BR>Het verschil tussen V2.1 en V4.0 de versie<BR>allcam4 werkt ook met(origineel irdeto kaart)<BR>voor PW enC+ nl(versie 2.1 alleen C+ nl only)<BR>geen PW shocked.gif" border="0<P>Groetjes<P> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0
Link naar reactie
Delen op andere sites

voor mojo<BR>heb je al ervaring met die amon 4.0 ?<BR>ik heb mijn cam nog steeds niet omgebouwd (gelukkig anders had er 2.1 in gezeten )<BR>gr. trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

@satbandit junior<P><BR>Ben nu een weekje aan het stoeien geweest met mijn omgebouwde cam AmonV2.1. Gebruik piccard2 dit werkt echt feiloos. Schakelt zeer goed tussen bv seca en viacess. Hoef het niet meer aan en uit te zetten om te resetten. Zonder speciale settingslijst werkt eigenlijk ook alles, alleen moest je de cam dan even intialiseren met guide>8>3>3. Dan tovert die het betreffende kanaal wel op het scherm. <P>Nu werkt als echt perfect. Alle taquilla, kiosk enz enz en zelfs PW werkt ook gewoon!! laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Die Nokia doos gaat er bij mij noooooit meer uit.

--> Windows logica: Afsluiten onder Start
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn CAM laten ombouwen door Junior hierboven en momenteel buiten een lullig probleempje ben ik zeer tevreden.<BR>Ik kan bevestigen dat dit goed werkt.<BR>Men kan ten alle tijden mij kontakteren via board om dit te komen bekijken,mijn omgebouwde ontvanger bedoel ik.<BR>Trouwens,dat lullig probleempje is opgelost...<BR>Gelukkig.............?!?!?!? smile.gif" border="0wink.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik heb nog een kleine probleem.<BR>ik moet nog schakelen tussen bepaalde pakketten.<BR>tussen irdeto en seca gaat het goed.<BR>maar viaccess niet.<BR>en schakelen in dat cam menu zie ik geen viaccess pakket verschijnen.<BR>aleen stream en zo en auto save.<BR>wie weet wat.<BR> tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...