Ga naar inhoud


[Nokia] Nokia Cam ombouwen naar AllCam maar fl.30


Gast

Aanbevolen berichten

@ Hallo Reporter,werkt u met een Ds9 kaart (piccard2)? gebruik je de pic 502-FX <BR>autoswicht? rolleyes.gif" border="0 De Ds9_502-FX werkt<BR>100% autoswicht voor ird,sec,en viac.<P>Groete<P> <BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P><BR>Als je rechtsboven kijkt zie je linksonder nix

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Misschien een beetje off-topic;<P>Anderhalve week geleden heb ik geld op de post gedaan richting België sindsdien niets meer van gehoord. Nou weet ik niet hoe lang het bezorgen van de post naar belgië normaal duurt, maar anderhalve week vind ik toch wel erg lang. Ik heb van ex postmedewerkers gehoord dat er mensen tussen zitten die het geld gewoon ruiken. <P>Je bent dus gewaarschuwd. Advies: Maak het geld dus gewoon per bank over. Dan weet je zeker dat het aankomt.<P>Misschien niet zo slim van mij om het geld met de post te versturen, maar mijn motto is; Wie niet waagt, blijft maagd. Ik heb gewoon teveel vertrouwen in de medemens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of mijn reactie hierboven wat te voorbarig was, weet ik niet. Ik heb inmiddels bericht gekregen dat de bestelling onder weg is. Toch wil ik nog met klem benadrukken dat het opsturen van geld via de post een riskante bezigheid is. Verschillende mensen om mij heen op m'n werk hebben vervelende ervaringen hiermee.<P>Weet iemand trouwens wat het kost om geld over te maken naar belgië?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lodewyckx<BR>Bedankt voor de goede service. Maandag Geld gestuurd en vrijdag all Eprom in huis. En wat nog beter is, het werkt. Zelfs op mijn oude Echostar DSB9800 (ja jullie lezen het goed) kan ik nu PW en ORF kijken. Dus an iederen die beweert dat het niet kan ...<BR>Trouwens heb nu een Cam met amon 4.0 en ik gebruik de beamer files.<P>Groetjes Regula

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Hallo Rambozo of Rambo,ik werk zelf met<BR>DVB2000(beta v5 )en de settinglijst van<BR>alfredo1.dvd,alsook de cam soft van amon v4.0<BR>werkt zonder probleem,autoswicht 100% shocked.gif" border="0<P><BR>Groetjes<P><BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Hallo Mojo,om en slurpdraad te gebruiken is<BR>zeer riskant,maar toch je kun hem rond de<BR>eprom draaien, en aan de twee uiteinde met een zwaar solderboet aan vast maken <BR>2a3 minuten wachten de eprom lichtjes met een schroevendraaier duwen,niet optillen!!<BR>Dat moet het wel lukken rolleyes.gif" border="0<P>Groetjes<P> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor Mojo ( en anderen in de buurt van nijmegen ) Ik heb vandaag van rood koper een vierzijdig klemmetje gemaakt dit op de eprom gedrukt en met zo'nklein "potlood"brandertje warm gemaakt. eprom en klem vallen er dan vanzelf af en eprom is zo weer te gebruiken. Helaas heb ik nog geen voetje .dus voor iemand die em er veilig af wil hebben , even kontakt opnemen.<BR>gr. trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

@marc_111<P>banken hebben een provisie voor internationaal verkeer 10 - 12.50<BR>daarop een promilage van het bedrag wat over gemaakt wordt.<BR>Denk als je rond de 15 piek denk dat het aardig klopt

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor mojo: check pm

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nike<P>Hmmm...misschien in het vervolg toch maar via de bank.<P>Het was overigens geen wantrouwen in Satbandit hoor. Ik vond het alleen zo lang duren. Een kaart uit spanje is sneller.<P>maaruh....bedankt Nike.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sat bandit, ik heb een probleem, ik heb zojuist mijn cam met amon 4.0 en koeler terug ontvangen. Nadat ik hem in de nokia 9500 heb gestoken en vervolgen het app. met dvb2000 beta5 het geprogd, heb ik nog steeds geen beeld. wel op de fta kanalen. Ik gebruik een funkaart met de laatste fun3in1 files. Wat kan er fout zijn? confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...