Gast Geplaatst: 5 augustus 2004 Geplaatst: 5 augustus 2004 Hallo Ik heb een x-cam gekocht , alleen zit er geen software in. (ondanks dat ik dit wel had afgesproken met de verkoper). Is er iemand in de buurt van Hoofddorp wie mij kan helpen met het programmeren van de x-cam. Ik heb er namelijk geen programmer bij. thx
Fredo Geplaatst: 5 augustus 2004 Geplaatst: 5 augustus 2004 direct terug sturen en eisen dat je je geld terug krijgt je moet er een hulp middel bij krijgen Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 5 augustus 2004 Geplaatst: 5 augustus 2004 Ja dat zou het beste zijn, maar dan moet je weer wachten totdat je weer kan kijken.
Fredo Geplaatst: 5 augustus 2004 Geplaatst: 5 augustus 2004 hier in de buurt kun je die dingen kopen met hulp direct in een winkel dus take it or laat het liggen . Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 5 augustus 2004 Geplaatst: 5 augustus 2004 Ik zla morgen wel eens rond bellen thx voor de tip Als iemand anders me kan helpen staat dat natuurlijk nog steeds open.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen