Gast Geplaatst: 5 augustus 2004 Geplaatst: 5 augustus 2004 Ik heb een vraagje. ik heb namelijk op een computer windows me 2000 staan. En daar heb ik het programma powerQuest om een backup te maken.Dus heb ik een backup gemaakt die ik op de f: scijf heb gezet.dan kan ik als ik problemen krijg met de c:schijf deze formateren en met de backup van de f:schijf weer terug zetten. En nu is mijn vraag is er voor Windows xp home ook zoon programmatje om een backup te maken. Graag een antwoordje Peter
Gast Geplaatst: 5 augustus 2004 Geplaatst: 5 augustus 2004 Start > Alle programma's > bureau-accessoires > systeemwerkset en "back-up".
Gast Geplaatst: 5 augustus 2004 Geplaatst: 5 augustus 2004 HOE BEDOEL JE DAT. WANT DAAR HEB IK NIET ZOVEEL VERSTAND VAN. PETER
Gast Geplaatst: 5 augustus 2004 Geplaatst: 5 augustus 2004 Daar kan je de originele windows Xp back-up software vinden...dat was toch je vraag ?
Crest Geplaatst: 5 augustus 2004 Geplaatst: 5 augustus 2004 Gebruik Ghost 2003. Ideaal. Formatteren niet nodig.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen