Ga naar inhoud


[Nokia 9500] aanschaf 9500 waar op letten


Gast

Aanbevolen berichten

Ten eerste: werkt ie?<P>Je kan 'm via een scsi kaart aansluiten op de pc. Adaptec werkt volgens mij het beste. Je kan dan beeld en geluid opnemen op je harde schijf, maar ook razendsnel upgraden van sofware. Het is tig keer sneller dan serieel. Heb zelf ook een nokia 9500 en ben er zeer tevreden mee. Een verkoper zei donderdag tegen mij nog dat zulke receivers zeldzaam zijn. Ze worden namelijk niet meer zo gebouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een aanschaf van een mm9500 of 9200 is een goede keuze!<BR>Het is een zeer stabiele ontvanger met heel veel mogelijkheden!<BR>Waar je op moet letten wat voor software er op draaid, want met DVB2000 gaat er heel wat meer voor je open en kun je juist dingen doen die niet kunnen met de meeste andere ontvangers. Mocht het geen dvb2000 hebben kan dat gebeuren met een BDM en een jumber te veranderen, of is dit te veel kan je dit goedkoop laten doen door bvb een van onze sponsoren.<BR>Software is er genoeg voor harddisk recording met een SCSI, updaten van kanalensettings (DVB Edit) etc. etc.<BR>Ook is de weg open om meerdere decodeer sistemen te zien, en da's toch mooi meegenomen voor weinig geld! Suc6

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Nokia freaks.<P>Ik kan een 2e hands nokia 9500 kopen.<BR>Waar moet ik op letten, ik begrijp dat er verschillen in de types en cams zit.<P>De bedoeling is uiteraard dat na aanschaf de cam omgebouwd gaat worden.<P>Hoe zit het met software etc, ik lees verhalen over zowel scsi als paralel als serieel en iets over een bdm interface, wat heb ik nu waar voor nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...