Ga naar inhoud


[Nokia 9500] Gedeeltelijk viaccess op 9500


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,<P>Al enige dagen probeer ik bepaalde viaccess kanalen te ontvangen op mijn Nokia 9500 middels de bekende DS9 kaart. Het probleem is dat alle kanalen van V*asat N*rd*c wel te ontvangen zijn behalve TV*000-1, 2 en 3. De ontvanger geeft bij die kanalen wel aan dat er wel gedecodeerd wordt (in beeld: V/TS) maar geeft vervolgens geen beeld. De keys in de DS9 kaart zijn up-to-date en CAM en softwareversie zijn resp. AMON 2.2 en DVB1821. Kan het zo zijn dat de PID-instelling veranderd moet worden of is er iets anders aan de hand? <P>Cu Sathunter

Link naar reactie
Delen op andere sites


pas in dvbedit de pmc pid aan:<BR>tv1000: 1A30<BR>tv1000+1: 1A2D<BR>tv1000+2: 1A2C<BR>cinema: 060E<P>Beter nog, zoek dvblog03 (of 05 of 06) (gewoon in dvbedit zoeken. MM9500 via scsi controler en je kan zelf op zoek naar de PCM pids (EMM)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kirech,<P>Bedankt voor de PMC's. De tv1000's doen het weer. Is het in dvbedit alleen mogelijk om PMC's via SCSI te loggen of lukt het ook via de RS232? Ik heb geen SCSI aansluiting op mijn PC namelijk.<P>Sathunter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...