Ga naar inhoud


[Nokia] Welke?? SAS002 of SAS003


station_hendrik

Aanbevolen berichten


Heb het net klaar. Ben 1 uur bezig geweest met het ombouwen. Eerst eeprom eraf geknoeid toen voetje + eeprom erin gesoldeerd. Krijg nu netjes als ik GUIDE>8>3>4> de info met AMON2.1 IRD SEC VIA ALL SAS enz. Irdeto decodeerd die netjes maar, seca viacess enz wil maar niet. Gebruik een piccard2 met de files van de yahoo groep. Er zitten 4 ledjes op mijn kaart. Bij irdeto gaat ledje 1 braden met beeld, bij seca gaat ledje 2 branden maar nog steeds geen beeld. Heb DVB21k versie erin gezet nog steeds zoder resultaat. 'T is jammer dat het nog niet werkt. Als iemand een hint heeft dan hoor ik dat graag. <BR>Het lijkt mij wel dat het ombouwen goed is gegaan omdat ik de cam info netjes krijg en omdat ie wel irdeto decodeerd. HELP

--> Windows logica: Afsluiten onder Start
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Hallo Station_x<BR>Hier is de hulp hoera............<BR>Je gebruikt de cam met sas 0003 V2.3 Irdeto.<BR>Goed geen probleem,irdeto werkt dat is ok,<BR>de cam is dus perfekt .<BR>1)De speciale dvb setting met de juiste pmt.<BR>2)piccard2 zijn de keys ok?<BR>3)Dvb2000 (beta 5) of dvb2000 v1847 maakt niets uit.<BR>Nb: Belangrijk is punt1 alsook punt2 !!<BR>Wil je de setting, dan mail ik hem wel door.<P>Het zal daar dan moeten mee werken. laugh.gif" border="0<BR>Bij mij werkt het 100%<P><BR>Groetjes<P>Nokia Maniak<P><BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<p>[ 10-09-2001: Message edited by: satbandit junior ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik hier dus cam SAS003 met Amon V2.1 <BR>Dit is dus niet de goede Amon versie begrijp ik nu. Had ik dit eerder geweten dan had ik beter de 2.3 kunnen bestellen... Maar ja nu te laat. Krijg het vermoeden dat ik die settingslijst die je bedoelt al hier heb. Heb ik ook geprobeerd zonder resultaat. <P>Misschien dat je de settingslijst toch voor de zekerheid kan mailen als je wilt. Mijn meel adres is digitalav@hetnet.nl Bedankt voor de info. <P>Het zal dus met amon v2.1 nooit werken op sas003 toch?? rolleyes.gif" border="0

--> Windows logica: Afsluiten onder Start
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...