Gast Geplaatst: 8 augustus 2004 Geplaatst: 8 augustus 2004 Probleem met installeren van feeds hunter. Er zit geen installatie handleiding bij. Daar zijn ze nog mee bezig. De volgende bestanden moeten worden overgebracht met ftp. feedshunter.so/esml/cfg/skip/config/sr waar moeten deze bestanden precies staan. ---------------------------------------------------------- Dreambox+80G/Visiosat 90 smc/Moteck 2100A/DSX 7072/Triax 88/vast astra+hotbird.
Gast Geplaatst: 8 augustus 2004 Geplaatst: 8 augustus 2004 Ik heb als in de map var\tuxbox\plugin gezet zonder cmod. Gebruik Hydra final wanneer feedhunter in plugin menu opstart dan gaat de box opnieuw rebooten. Waarom gaat dit niet.
Ome Merde Geplaatst: 8 augustus 2004 Geplaatst: 8 augustus 2004 de feed hunter werkt niet onder de 1.08 enigma voor zover ik weet. wellicht heb je d'r een 1.08 in zitten ? zoek eens op het forum. ik kan me herrineren dat dit onlangs nog ter sprake is geweest. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 8 augustus 2004 Geplaatst: 8 augustus 2004 Ik heb er inderdaad enigma 1.08 in zitten het wordt dus wachten op nieuwe versie van feeds hunter.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen